تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیسی در زابل؛ تفویض اختیارات ویژه به استانداران استان‌های محروم

رئیس جمهور اعلام کرد که امتیازات و اختیارات ویژه‌ای به استانداران استان‌های محروم تفویض خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۷۲۲۴
۱۲:۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

ابراهیم رئیسی در زابل

دیدارنیوز - حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد و در بدو ورود بخاطر امکان پذیر نبودن دیدار‌های مردمی بخاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مردم استان عذرخواهی کرد.

رئیسی تاکیدکرد: بنده و آن دسته از اعضای دولت که در این سفر حضور دارند، تلاش می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در بخش‌های مختلف منطقه حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم.

رئیس جمهور مشکل آب را یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم منطقه زابل دانست و افزود: قبل از اینکه به استان سفر کنیم، با همکاران دولت نشست‌هایی برای بررسی راهکار‌های رفع این مشکل داشتیم. چند راهکار و پیشنهاد مطرح شده که قرار است وزیر نیرو با همکاری مسئولین محلی و استاندار، دست به کار شده و برای رفع دغدغه مردم در رابطه با آب گام‌های جدی برداشته شود.

رئیسی در پاسخ به سوالی درباره اتصال چابهار به راه‌آهن سراسری اظهار داشت: این هم یکی از مباحثی است که در این سفر بررسی خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: مقرر کرده‌ایم برای حل مشکلات استان‌های محروم، اختیارات و امتیازاتی به استاندار تفویض شود تا بتوان مشکلات این استان‌ها را با فوریت و سرعت بیشتری حل و فصل کرد و سیستان و بلوچستان جزو همین استان‌ها است.

رئیسی در پاسخ به این سوال که در چابهار روز پرکاری داشتید، آیا دولت با همین شتاب می‌خواهد مشکلات مناطق کم‌برخوردار را رفع کند، اظهار داشت: ان‌شاالله به این شتاب خواهیم افزود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی