تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دلیل افزایش قیمت قبوض برق مشترکین خانگی چیست؟

از ۳۰ میلیون مشترک برق خانگی، ۸۰۰ هزار مشترک، جزو پرمصرف‌ها هستند که علاوه بر مصوبه هیئت وزیران، ۱۶ درصد بیشتر به مبلغ برق آن‌ها اضافه می‌شود.

کد خبر: ۱۰۷۱۶۳
۱۷:۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

 قیمت قبوض برق مشترکین خانگی

دیدارنیوز ـ  رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره افزایش قیمت قبوض برق مشترکین نسبت به دوره قبل گفت: هر سال در ابتدای اردیبهشت ماه ۷ درصد قیمت برق افزایش پیدا می‌کند و برای مشترکین پرمصرف که ۱۴ درصد مشترکین را تشکیل می‌دهند علاوه بر مصوبه هیئت وزیران، ۱۶ درصد به مبلغ برق آن‌ها اضافه می‌شود یعنی در کل به رقم صورتحساب مشترکین پرمصرف ۲۳ درصد اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال مبلغ مازاد برق برای مشترکینی که ۲ برابر الگوی منطقه، مصرف داشتند، برابر متوسط خرید تضمینی برق از نیروگاه تجدیدپذیر محاسبه می‌شود یعنی به ازای هر ۱ کیلووات ساعت ۸۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

وی افزود: از ۳۰ میلیون مشترکین خانگی، ۸۰۰ هزار نفر مشترک پرمصرف هستند و باید میزان مصرف مازاد بر ۶۰۰ کیلووات ساعت را با قیمت متوسط خرید تضمیمنی برق از نیروگاه‌های تجدید پذیر پرداخت کنند.

ماجرای افزایش قیمت قبوض برق مشترکین خانگی

سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به اینکه امسال نسبت به سال گذشته گرمای هوا بیشتر بود، میزان استفاده از وسایل سرمایشی هم بیشتر شده است و، چون تعرفه‌ها پلکانی است به ازای هر ۱۰۰ کیلووات ساعت افزایش برق، تعرفه برق هم افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس مطالعات میدانی، افرادی که از کولر‌های گازی یا اسپیلت‌ها استفاده می‌کنند مصرف برق بیشتری دارند.
رجبی مشهدی تصریح کرد: به مشترکین پر مصرف درباره افزایش مصرف برق، هم در قبض و هم در برق من اطلاع رسانی شده است.

برچسب ها: قیمت برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
کیسه ای که دولت برای پول برق دوخته کوچک نمیشود اگر رمز ارز و صادرات و قطع برق کیسه را پر نکند باید عده ای جور بکشند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی