تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

دعوای اکبر ایمانی و فراز کمالوند؛ ماجرا چیست؟

درگیری اکبر ایمانی و فراز کمالوند بازیکن و مربی تیم تراکتورسازی با انتشار فایل صوتی مذاکرات این دو نفر و استوری‌های تهدیدآمیز اکبر ایمانی به اوج رسیده است. اما ماجرای این اختلاف چیست؟

کد خبر: ۱۰۷۱۶۲
۱۷:۱۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

اکبر ایمانی فراز کمالوند 

دیدارنیوز: انتشار فایل صوتی جلسه محرمانه (!) اکبر ایمانی با مدیرعامل و سرمربی تراکتور حسابی خبرساز شده است. تراکتور و اکبر ایمانی چالشی جدی با یکدیگر دارند و به نظر می‌رسد این چالش از روز گذشته تبدیل به جنگ شده است!

داستان اکبر ایمانی و تراکتور از مدت‌ها قبل آغاز شد. جایی که تمرینات تراکتور شروع شده بود، ولی ایمانی در تمرینات شرکت نمی‌کرد و همین موضوع باعث ایجاد شایعه‌هایی در خصوص اختلاف او و باشگاه تراکتور شد.

مدتی از تمرینات گذشت، ولی خبری از اکبر ایمانی نشد. روز گذشته جلسه‌ای بین اکبر ایمانی، مدیرعامل و سرمربی تراکتور برگزار شده و در حالی که هواداران تراکتور امیدوار بودند در آستانه بازی با النصر ایمانی در تبریز ماندگار شود، ناگهان او با یک استوری از هواداران تراکتور خداحافظی کرد!

بعد از این موضوع انتقادات به باشگاه تراکتور و مدیران این تیم به اوج خودش رسید و باشگاه مجبور شد بیانیه‌ای را در کانال رسمی خود منتشر کند:

اکبر ایمانی که در نیم فصل لیگ هجدهم با عقد قراردادی ۵ ساله به جمع سرخپوشان دیار آذربایجان پیوسته بود، برای فصل آینده خواستار افزایش مجدد مبلغ قرارداد خود به صورت نامعقول شده است. این خواسته در حالی مطرح شده که قرارداد این بازیکن در فصل گذشته مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بود، در نیم فصل به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. در همین راستا قرارداد این بازیکن برای فصل پیش رو (۱۴۰۱-۱۴۰۰) نیز چهار میلیارد تومان منعقد شد. با این حال، اکبر ایمانی برای لیگ بیست و یکم، خواستار مبلغ هفت میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد. او در روز‌های اخیر در تمرینات غیبت غیر موجه داشته و حاضر به حضور در تمرینات نشده است. ظهر امروز (سه‌شنبه) طی آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاون ورزشی و فرهنگی باشگاه و همچنین فراز کمالوند برگزار شد، علیرغم تاکید باشگاه بر حفظ اکبر ایمانی، این بازیکن بار دیگر بر خواسته خود اصرار کرده و اعلام نمود در صورت عدم پرداخت این مبلغ، به همکاری خود با باشگاه تراکتور پایان خواهد داد. اکبر ایمانی سه فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و فراز کمالوند به دلیل جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، طی روز‌های گذشته اعلام کرده بود به این بازیکن مرخصی داده است.

تراکتور اعلام کرد اکبر ایمانی درخواست ۷ میلیاردی از این باشگاه داشته و، چون درخواست او نامعقول بوده، تراکتور با این موضوع مخالفت کرده است.

هوادار بیانیه را باور نکرد، فایل صوتی منتشر شد

داستان، اما همینجا تمام نشد؛ عده‌ای از هواداران معتقد بودند باشگاه برای برداشتن فشار‌ها چنین کاری انجام داده و بیانیه باشگاه را باور نکردند. همین موضوع باعث شد تنها چند ساعت بعد از بیانیه، یک فایل صوتی از جلسه خصوصی (!) اکبر ایمانی، جمشید نظمی و فراز کمالوند در فضای مجازی منتشر شود.

فایلی صوتی که فراز کمالوند و نظمی در حال مذاکره با اکبر ایمانی هستند و ایمانی می‌گوید ۷ میلیارد برای فصل بعد می‌خواهد و کمالوند و نظمی هم با این درخواست مخالفت می‌کنند و می‌گویند به این میزان پول ندارند و در نهایت می‌توانند قرارداد او را به ۴ میلیارد افزایش دهند (گویا ابتدا رقم قرارداد ایمانی ۹۰۰ میلیون تومان بوده، ولی فصل پیش اصلاح و به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند) وقتی هم مذاکرات به نتیجه نرسید، کمالوند می‌گوید باید از فردا ایمانی به تمرین بیاید چرا که قرارداد دارد.

اما هوادار در نگاه اول از این فایل صوتی چه برداشتی می‌کند؟ اکبر ایمانی که با تراکتور قرارداد دارد می‌خواهد برای فصل بعد ۷ میلیارد بگیرد و مدیرعامل و سرمربی می‌گویند چنین پولی ندارند.

همین موضوع باعث شد اکبر ایمانی بلافاصله لایو اینستاگرامی منتشر کرده و اعلام کند فراز کمالوند از روز اول هم او را نمی‌خواست. ایمانی در این لایو مدعی شد فایل صوتی او از عمد منتشر شده و حتی قسمتی از صحبت‌های او حذف شده است.

بی اعتمادی بازیکنان نسبت به باشگاه

کاری نداریم حق با باشگاه تراکتور است یا اکبر ایمانی، موضوع چیز دیگری است. تصور کنید به یک جلسه بروید که محرمانه است و به آدم‌های درون جلسه اعتماد دارید. حرف‌های خود را بدون پرده و صادقانه بیان می‌کنید، ولی چند ساعت بعد دقیقا صحبت هایتان در فضای مجازی منتشر می‌شود و میلیون‌ها نفر آن‌ها را می‌شنوند.

ماجرای اکبر ایمانی دقیقا همین موضوع بود؛ انتشار این صحبت‌ها در فضای مجازی از طرف هر فردی که بوده قطعا اکبر ایمانی را چه در این باشگاه بماند و چه جدا شود و بخواهد دوباره روزی برگردد، نسبت به مدیران تبریزی بی اعتماد کرده است.

موضوع نه فقط اکبر ایمانی بلکه باقی بازیکن‌ها هم هستند؛ محمدرضا اخباری، محمد عباس زاده و بسیاری از بازیکن‌های دیگر که با باشگاه به چالش خورده اند، حالا نسبت به باشگاه بی اعتماد هستند چرا که تصور می‌کنند اگر حرفی را بیان کنند ممکن است سر از فضای مجازی در بیاورد!

البته نه کار اکبر ایمانی که با وجود قرارداد خواهان افزایش رقم قراردادش شده را تایید می‌کنیم و نه کار باشگاه تراکتور! متاسفانه چند فصلی است بازیکنان فوتبال ایران بد عادت شده اند و با وجود قرارداد‌های به اصطلاح حرفه‌ای (!) خواهان افزایش رقم قراردادشان می‌شوند، ولی باشگاه‌ها نباید از هر راهی برای برداشتن فشار و نگه داشتن بازیکنان استفاده کنند.

این نوع رفتار به نوعی خودزنی است و باشگاه نه تنها با تخریب بازیکن خود نمی‌تواند فشار‌ها را بردارد بلکه با این رفتار حتی پل‌های پشت سر را هم خراب می‌کند!

حمله اکبر ایمانی به فراز کمالوند

اکبر ایمانی بعد از ماجرا‌های شب گذشته، امروز با انتشار چند استوری به فراز کمالوند حمله کرده و سرمربی تیم خود را متهم کرد که صدایش را ضبط کرده است. البته کسانی که فایل صوتی را شنیده اند معتقدند صدای جمشید نظمی از همه واضح‌تر شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد دستگاهی که صدای حاضرین را ضبط کرده، نزدیک مدیرعامل باشگاه بوده است، اما اکبر ایمانی تصور می‌کند فراز کمالوند این جلسه را ترتیب داده تا صدای او را ضبط و پخش کند.

ایمانی همچنین دو بار در استوری‌های خود به ساعت ۵ امروز اشاره کرده و باید دید منظور ایمانی از این ساعت چیست و قصد دارد ساعت ۵ چه کاری را انجام دهد؟ اکبر ایمانی همچنین تصویری از یک چت منتشر کرده و مدعی شده این چت مربوط به گفتگوی او با فراز کمالوند است که سرمربی تراکتور از او درخواست کرده خبر اختلافش با فراز کمالوند را تکذیب کند.

استوری ایمانی به کمالوند


استوری ایمانی به کمالوند


استوری ایمانی به کمالوند

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی