تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

قطعی برق مراکز استخراج رمزارز ادامه دارد

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور از ادامه‌ی قطعی برق مراکز استخراج رمزارز تا زمان تعیین و تکلیف قضایی خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۱۳۰
۱۴:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

قطعی برق و مراکز استخراج رمزارز

دیدارنیوز ـ مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با همکاری خوب دستگاه‌های انتظامی توانسته ایم، ماینر‌های غیرمجاز را شناسایی و تجهیزات آن‌ها را ضبط کنیم و قطعی برق مراکز استخراج رمزارز تا زمان تعیین و تکلیف قضایی ادامه دارد.

رجبی مشهدی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۱۵ هزار دستگاه ماینر در ۵ هزار مرکز غیر مجاز در کشور شناسایی و ضبط شده است که این تعداد ۶۱۰ مگاوات مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.

او بیان کرد: توصیه ما این است که مشترکان به صورت قانونی برای استفاده از دستگاه‌های رمز ارز اقدام کنند، در غیر این صورت این مراکز شناسایی و به مراکز قضایی ارجاع داده خواهند شد.

رجبی مشهدی اضافه کرد: اگر مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز‌ها نبودند، قطعا خاموشی‌هایی که در این ادوار به صورت پراکنده اتفاق افتاد، کمتر می‌شد و شاید اتفاق نمی‌افتاد.

او افزود: میزان مصرف برق مراکز مجوز دار تولید رمز ارز در کشور ۴۰۰ مگاوات است که تا پایان شهریور غیرفعال هستند.

سخنگوی صنعت برق کشور توان نیروگاه‌های تولید برق کشور را حدود ۶۰ هزار مگاوات اعلام کرد وگفت: با وجود اینکه رقم دو هزار مگاوات برق مصرفی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز‌ها را قبول ندارم، اما اگر این رقم هم درست باشد کمتر از ۳ درصد برق کشور را مصرف می‌کند.

برچسب ها: رمز ارز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی