تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روزنامه عربستانی: الهلال از استقلال می‌ترسد

استقلال که در نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان مهم خود را از دست داده است، توانسته خریدهای زیادی انجام دهد که با واکنش روزنامه عربستانی مواجه شده است.

کد خبر: ۱۰۷۱۰۷
۱۳:۲۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

روزنامه عربستانی: الهلال

دیدارنیوز - وب سایت سعودی اسپورت با اشاره به خرید ۸ بازیکن جدید توسط استقلال، مدعی شد الهلال با جذب این بازیکنان به وحشت افتاده است.

استقلال یکی از تیم های فعال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. مدیران این تیم مطابق با لیست فرهاد مجیدی، تاکنون موفق به جذب 8 بازیکن جدید شده اند ضمن اینکه فعالیت آبی پوشان در این بازار به پایان نرسیده و قرار است یکی دو بازیکن دیگر نیز طی روزهای آینده با این باشگاه قرارداد همکاری منعقد کنند.

استقلالی ها تا به امروز اولین و آخرین خریدهای خود را از باشگاه سایپا انجام داده اند. امیرحسین حسین زاده مهاجم جوان سایپا نخستین بازیکنی بود که به جمع آبی پوشان ملحق شد. در ادامه نیز بازیکنانی نظیر زبیر نیک نفس، عارف آقاسی، علیرضا رضایی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی و در نهایت روز گذشته نیز ابوالفضل جلالی به استقلال پیوستند.

به دلیل رویارویی استقلال با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اخبار این تیم بخصوص خبرهای مربوط به نقل و انتقالات مورد توجه رسانه های عربستانی قرار می گیرد. در همین رابطه وب سایت سعودی اسپورت با تیتر "استقلال با 8 خرید جدید الهلال را به وحشت می اندازد" از حضور فعال آبی ها در بازار نقل و انتقالات خبر داده است.

سعودی اسپورت نوشته است: استقلال ایران با امضای 8 قرارداد جدید تیمش را تقویت کرد تا آنها خود را برای مقابله با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 آماده کنند. بر اساس گزارش مطبوعات ایران، باشگاه استقلال 8 قرارداد جدید منعقد کرده است تا خود را پیش از رویارویی با الهلال حمایت کند.

در ادامه نیز سعودی اسپورت با ذکر اسامی بازیکنان جدید استقلال و همچنین درج تصاویری از آنها، به تقویت تیم فرهاد مجیدی پرداخته است. آبی پوشان باید در تاریخ 22 شهریور در استادیوم زعبیل شهر دبی به مصاف الهلال بروند.

منبع: شهروند
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی