تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازیکن استقلال: فرهاد بگذارد من از این باشگاه می‌روم

ستاره فوتبال استقلال که در ترکیب این تیم جایی ندارد، اعلام کرد اگر فرهاد مجیدی اجازه دهد با پیشنهاداتی که دارم از این باشگاه بروم.

کد خبر: ۱۰۷۱۰۵
۱۳:۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

بازیکن استقلال

دیدارنیوز - سینا خادم‌ پور هافبک دفاعی تیم استقلال در محل باشگاه استقلال حاضر شد.
او بعد از خروج از باشگاه درباره دلیل حضورش در جمع خبرنگاران گفت :به باشگاه آمدم تا پیگیر وضعیت و کارهایم باشم، با خودم فکر کردم که در پست من بازیکنان زیادی جذب شدند، من همیشه صبوری کردم و بهترین عملکرد را داشتم. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط دو بازی انجام دادم که باز هم عملکرد خوبی داشتم.

سینا خادم‌ پور در خصوص اینکه بعد از بازی خوب او مقابل نساجی مازندران، مجیدی باز هم او را نیمکت نشین کرد گفت :
من همیشه فرهاد مجیدی را دوست داشتم و ایشون هم من را دوست دارد و همیشه به من کمک کردند، من باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارم.

وی درباره آخرین وضعیت خودش افزود :منتظر آقای مددی هستم تا جلسه ای با او برگزار کنم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

خادم‌ پور در پاسخ به سوال ” آیا از تیم های دیگر هم پیشنهادی داری ؟  ” گفت :خیلی صادقانه و رک بگویم دو الی سه تا پیشنهاد خیلی خوب دارم، هر موقع باشگاه استقلال و آقای فرهاد مجیدی صلاح دانستند و من را نخواستند با کمال میل احترام میگذارم و مقصد بعدی ام را مشخص می کنم.

اولویت من استقلال است و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم  ولی دیگر یک جاهایی باید به فکر خودت و خانواده ات باشی، من هم آینده فوتبالی دارم، هم دوره های من در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند، بازیکنانی که به استقلال منتقل می شوند خیلی سریع فیکس می شوند، من به پای صبوری هایم ایستاده ام برای فیکس شدن تلاش می کنم و فقط دوست دارم که به من هم اعتماد کنند حرف من فقط همین است.

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی