تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

افزایش قیمت دلار بعد از سخنان امیرعبداللهیان درباره مذاکرات

قیمت دلار در بازار ارز بعد از سخنان وزیر خارجه دولت ابراهیم رئیسی در خصوص اینکه دولت جدید برای ادامه مذاکرات زمان نیاز دارد، روند صعودی گرفت.

کد خبر: ۱۰۷۱۰۳
۱۳:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

بازار دلار و امیرعبداللهیان

دیدارنیوز ـ سخنان وزیر خارجه دولت ابراهیم رئیسی در خصوص اینکه دولت جدید برای ادامه مذاکرات زمان نیاز دارد موجب شد قیمت دلار در بازار روند صعودی بگیرد.

بازار ارز از معاملات پشت خطی شب دوشنبه، نشانه‌های بازگشت به قیمت‌های بالاتر را نشان می‌داد و روز سه‌شنبه نرخ از کف ۲۷ هزار تومان تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان بالا آمد.

آنچه که بازار را متقاعد کرد تا بار دیگر وارد فاز صعودی شود، حرف‌های وزیر امور خارجه بود. معامله گران از صحبت‌های حسین امیر عبداللهیان اینطور برداشت کردند که در آینده کوتاه مدت تکلیف برجام در دولت ابراهیم رئیسی مشخص نخواهد شد و این فضای مبهم فعلا ادامه دار هست.

۵۵ آنلاین در ادامه نوشت: امیرعبداللهیان درباره دور بعدی مذاکرات گفته است: طرف مقابل خودش این درک را دارد که یک پروسه دو تا سه ماهه زمان می‌برد که دولت جدید مستقر شود و برنامه ریزی برای هر گونه تصمیم داشته باشد؛ البته حتما این مورد یکی از موضوعاتی است که در دستور کار سیاست خارجی و دولت قرار دارد.

او یکی از دولتمردان جدید است که بازار به سخنان او حساسیت بالایی نشان می‌دهد.

برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی