تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ادعای جنجالی حداد عادل درباره رئیسی حاشیه ساز شد

پس از آنکه حداد عادل گفته بود رئیسی یاد آور رجایی است روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به این ادعا گفت خوانش برخی به عنوان رجایی ما را با جنس بدلی مواجه کرد.

کد خبر: ۱۰۷۰۹۸
۱۲:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

ادعای  حداد عادل درباره رئیسی

دیدارنیوز - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:رجائی یگانه بود در نوع و جایگاه خویش هرچند ما امید داشتیم و داریم که مسئولان هر کدام یک رجائی باشند. این آرزو یمان را هم بر زبان آورده‌ایم اما تاریخ ثابت کرد که هرکس فقط می‌تواند "خودش" باشد.


درگذشته به سختی تجربه کردیم و دیدیم خوانش برخی افراد به عنوان رجائی، ما را با جنسِ بدلی مواجه کرد که امیدهای بسیاری را سوزاند. همین تجربه می‌گوید دگر باره نباید به تکرارش پرداخت.

برای ما افراد به نام خود و با عمل به وظیفه، حرمت می‌یابند. این کارنامه هاست که به نام‌ها هویت می‌دهد نه مشابهت سازی ها. رجائی اگر به برندی معتبر در حوزه مسئولیتی جمهوری اسلامی تبدیل شده است به خاطر نگاه و شخصیتِ ویژه و صادقش بود.

اگر کسانی می‌خواهند در نگاه مردم چنان عزیز شوند باید اول از همه خود را به نقد بگذارند که رجائی سلوکی چنین مؤمنانه داشت چنان که حسین رثایی از یاران آن شهید می‌گوید: "چه در دوران وزارت و چه دوره نخست‌وزیری مرحوم رجایی جلسات جالبی را داشتند به نام «نق» که در این جلسات از مدیران و مسئولان دیگر می‌خواستند که شرکت کنند و به مرحوم رجایی نق بزنند تا به این ترتیب ایشان بتوانند نقاط ضعف خود را شناخته و رفع کنند. این یکی از آن موارد کاملا متفاوت در منش و رفتار شهید رجایی در بحث انتقاد پذیری بود که جا دارد بسیاری از مسئولین امروز چنین رفتاری را در اولویت‌های خود قرار دهند."

بله، نقد پذیری ارزشی انسانی، اخلاقی، ایمانی و راهبردی است. کسانی که به این ارزش، خود را غنی سازی می‌کنند می‌توانند به شکافت هسته توانایی برسند و ظرفیت‌های خود را شکوفا کنند. همچنین با شناخت نقاط ضعف خود برای برطرف کردن آن، برنامه‌ای عملیاتی و زمان‌مند بنویسند. به این روش هرکس با شناسنامه خود تعریفی محترم خواهد یافت بی‌آنکه نیاز باشد جناب حداد عادل، رئیس‌جمهور رئیسی را با رجائی مشابه‌سازی کند.

برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
1
مردم با دیدن حداد عادل هم یاد شهبانو فرح میفتند
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
درود بر دکتر احمدی نژاد. او اصل و اصیل است.
رضا
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
1
0
روزنامه جمهوری روزنامه جمهوری اسلامی ایران هست یا سخن پراکن دشمنان ایران.؟؟؟؟؟ انشالله دولت آقای رییسی موفق تر و محبوبتر از دولت شهید رجایی باشد.
مت9
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
آقای رئیسی فرد بزرگواری است و چالشهای پیش روی زیادی دارد
شهید رجائی امتحان خود را پس داده
نمی توان کسی را با ایشان مقایسه کرد
بله مثلا شهید سلیمانی به دلیل این که امتحان خود را پس داد می توان با دیگران مقایسه کرد و می شود گفت در بین شهدای انقلاب از جهاتی بی مانند است
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی