تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

غیرحضوری‌بودن آموزش و استقبال خانواده‌ها از مدارس دولتی

کوروش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از استقبال خانواده‌ها از مدارس دولتی با توجه به احتمال غیرحضوری شدن آموزش خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۰۹۰
۱۲:۰۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

غیرحضوری‌بودن آموزش و مدارس دولتی

دیدارنیوز ـ کوروش مودت با اشاره به آغاز ثبت‌نام در مدارس غیردولتی، اظهار کرد: ثبت‌نام در مدارس غیردولتی آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تمام نشده است، هنوز آمار نهایی از ثبت‌نامی‌ها استخراج نشده است. به صورت قطعی مشخص نیست که مدارس به صورت حضوری یا غیرحضوری خواهند بود، نگاه همه به این شکل است که امسال نیز آموزش غیرحضوری خواهد بود. به این دلیل ممکن است از مدارس غیردولتی مانند سال گذشته استقبال خوبی نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استقبال خوب از مدارس باکیفیت، گفت: استقبال از مدارس تاپ و باکیفیت غیردولتی همیشگی است و ظرفیت بسیاری از آن‌ها زود پر می‌شود، اما در کل با توجه به احتمال غیرحضوری بودن آموزش، خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که بچه‌های خود را در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند.

مودت در پاسخ به اینکه باتوجه به شرایط کرونایی آیا از مدارس غیردولتی که آسیب دیده‌اند، حمایت می‌شود؟ بیان کرد: تابستان سال گذشته اعتباری برای حمایت از مدارس غیردولتی طی سه مرحله و سه اولویت ابلاغ شد؛ اعتبار اولویت اول پرداخت شد و اولویت‌های دوم و سوم نیز هفته گذشته ابلاغ شدند. آماری نیز از مدارس با ظرفیت کمتر از ۸۰ نفر گرفته شد که قرار است کمکی به این مدارس شود. علاوه بر این در سامانه کارا بودجه‌ای برای پرداخت وام و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در نظر گرفته شده بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آموزش آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی