تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انفجار بمب بزرگ در ساختمان پرسپولیس: مهاجم منچسترسیتی در قرمزها

پس از آنکه پرسپولیس به دنبال یک مهاجم برای جانشین شهریار مغانلو است در خبرها آمده است که ماریو بالوتلی با قرمزها به توافق رسیده است.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۵
۱۱:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - این روزها بازار شایعات در مورد بازیکن خارجی پرسپولیس داغ است و گرچه خیلی‌ها کی‌روش استنلی را گزینه نهایی پرسپولیس برای خط حمله می‌دانند اما بعضا نام چهره‌های دیگری هم مطرح می‌شود اما اخیرا از ماریو بالوتلی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس یاد شده است.

ستاره سابق و البته پرحاشیه تیم ملی ایتالیا و تیم‌های اینتر، منچسترسیتی، میلان و لیورپول که آخرین بار در لیگ ترکیه بازی کرده یکی از این گزینه‌های عجیب برای خط حمله پرسپولیس است.

اگر به ویکی پدیای فارسی این بازیکن مراجعه کنید نام آخرین باشگاه او پرسپولیس خواهد بود که می‌تواند نوعی شیطنت از سمت یکی از طرفداران پرسپولیس باشد و شاید هم این اتفاق در شرف رخ دادن است و بالوتلی با توجه به اینکه سال‌ها از شرایط آرمانی خود فاصه گرفته حالا می‌خواهد روانه لیگ ایران شود. اتفاقی که باید منتظر واکنش‌ها به آن بود.

انفجار بمب بزرگ در ساختمان پرسپولیس: مهاجم منچسترسیتی در قرمزها

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی