تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تیزر دیگری با حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

شرکت امرسان که تولید کننده وسایل لوازم خانگی است، در تبلیغات خود از لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است که با حواشی زیادی همراه شد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۲
۱۰:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

تیزر یخچال امرسان حضور لیلا حاتمی در یخچال امرسان

دیدارنیوز - ایده تبلیغاتی یخچال امرسان با همکاری دوباره لیلا حاتمی با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

بلیغ یخچال برند ایرانی با عنوان "یار در خانه" که اوایل اردیبهشت ماه با حضور پر حاشیه لیلا حاتمی از بازیگران مطرح ایرانی، در اینستاگرام منتشر شد پربازدیدترین‌ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معرفی گردید، بار دیگر با ایده‌ای متفاوت تکرار شد که انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی با انتقاد کاربران همراه شده است.

از آنجا که ایده‌ی تیزر پیشین این کالای ایرانی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت، این بار تیزر جدید با نگاهی متفاوت از دیگر محتواها طراحی شد که طراح و کارگردان این ایده حمید نعمت‌الله می‌باشد.

در این ویدئوی تبلیغاتی لیلا حاتمی به همراه کودکی که در خودرویش قرار دارد و گویا فرزندش است در جاده‌ای خارج از شهر در حرکت است و در میان راه به یک خانه‌ی قدیمی می‌رسد توقف می‌کند و وارد آن می‌شود که با چرخیدن در خانه و رسیدن به یخچال، درب آن را باز می‌کند و دو خوشه انگور تازه و دو بطری آب آشامیدنی برمی‌دارد و پس از پاک کردن گرد روی یخچال و مشخص شدن برند امرسان با خوشحالی از خانه خارج می‌شود، یک خوشه انگور به کودک می‌دهد و هر سوار خودرو می‌شوند و به راه خود ادامه می‌دهند.

کاربران زیادی به تبلیغ جدید یخچال امرسان واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند این تیزر تبلیغاتی قابل تحمل‌تر از تیزر قبلی است اما معتقدند در مجموع به این خاطر که این تبلیغات بی‌ربط هستند و مورد توجه کاربران برای طنز قرار می‌گیرند سبب بیشتر دیده شده این تیزرها در فضای مجازی می‌شوند و این یک تبلیغ زیرکانه برای برند امرسان است.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش امرسان توضیح دهد که با چه دیدگاهی برای ساخت چنین تیزرهایی سرمایه‌گذاری می‌کند. آنها چه چیزی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم. آیا صرف هزینه‌های میلیاردی و تقلید از فضاسازی سریال «بلک میرور» روی افزایش فروش محصولات این کارخانه تاثیری داشته؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی