تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال: شکستن رکورد دایی هیچ چیزی برای ما ندارد

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در واکنش به خبر احتمال بسیار بالای شکستن رکورد علی دایی توسط رونالدو گفت هیچ چیزی برای ما ندارد و ما باید به تیم و برنده شدن فکر کنیم.

کد خبر: ۱۰۷۰۵۱
۰۹:۰۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

شکستن رکورد علی دایی

دیدارنیوز - به نقل از استار، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال درباره بازی با ایرلند در انتخابی جام جهانی به صحبت پرداخت ولی یکی از موضوع های این نشست برابری رکورد کریستیانو رونالدو با رکورد علی دایی بود

سانتوس در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر می تواند به رونالدو کمک کند تا رکورد ۱۰۹ گل ملی مهاجم ایرانی علی دایی را بشکند پاسخ داد: این چه چیزی برای بازی فردا به ارمغان می آورد؟ هیچ چیزی.

ما فقط به بازی با ایرلند فکر کرده ایم. ما باید قوی باشیم و بدون فکر به بازیکنان پیروز شویم. اگر روی این جنبه ها متمرکز شویم بد است.  رونالدو بخشی از تیم ملی ما است. کاپیتان است و مانند همه از انگیزه فوق العاده ای برخوردار است.

روی پاتریسیو همچنین تاکید کرد که تمرکز رونالدو روی پیروزی تیم ملی پرتغال است.

دروازه بان رم گفت: او همانطور که در تمام تمرینات و بازی ها بوده، بهترین عملکرد خود را انجام داده است.

سانتوس در ادامه گفت: ایرلند تیمی نیست که فقط در خط دفاعی بازی کند بلکه مهاجمان در موقعیتی هستند که می توانند در ضدحملات خطرناک باشند. ما این ویژگی ها و الگوی این تیم ها را می شناسیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی