تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
نقل و انتقالات اروپا:

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

در پایان بسته شدن زمان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بارسلونا گریژمان را به اتلتیکو مادرید فروخت، چلسی با سائول نیگوس از اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد و لاک دی یانگ هم از سویا به بارسلونا آمد.

کد خبر: ۱۰۷۰۴۸
۰۸:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

بازگشت گریژمان

دیدارنیوز - در پایان نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی در اروپا، ساعاتی پیش آخرین انتقالات بازیکنان هم به پایان رسید تا یک فصل عجیب و غریب دیگر در فوتبال اروپا آغاز شود. در آخرین ساعات، بارسلونا گریژمان را به رقیب مستقیمش اتلتیکو مادرید فروخت، از آن طرف هم لاک دی یانگ مهاجم بلند قامت سویا را به صورت قرضی گرفت. چلسی هم با سائول نیگوس از اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد. 

خلاصه‌ای از آخرین خبرها را بخوانید: 

ساربیا به اسپورتینگ پیوست

به نقل از اسپورت، بابلو سارابیا ادامه فصل جاری را در لیگ پرتغال بازی خواهد کرد.

باشگاه پاری سن ژرمن انتقال سارابیا به اسپورتینگ را تایید و اعلام کرد که این بازیکن با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی راهی این تیم پرتغالی می‌شود.

سارابیا در تابستان ۲۰۱۹ بود که از سویا به پاری سن ژرمن پیوست.

او در ۷۹ بازی که با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت توانست ۲۲ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل هم بدهد. سارابیا یک قهرمانی در لیگ فرانسه، دو قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در سوپر جام فرانسه به دست آورد.

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

مدافع بارسلونا نیامده به تاتنهام رفت

به نقل از مارکا، باشگاه تاتنهام قرارداد امرسون رویال مدافع راست بارسلونا با مبلغ ۲۵ میلیون یورو را نهایی کرد.

امرسون در هر سه بازی این فصل لالیگا برای بارسلونا حضور داشت.

این بازیکن ۲۲ ساله، دو سال و نیم را در بتیس گذراند و پس از پیوستن به اتلتیکو مینیرو در ژانویه ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو راهی بارسلونا شد.

او ۴ بازی ملی برای کشورش برزیل در کارنامه دارد و با ۷۶ بازی در لالیگا تجربه نسبتا خوبی با ۲۲ سال سن دارد و می‌تواند باعث تقویت خط دفاعی اسپرز شود.

اسپرز چند روز پیش پیشنهاد اولیه ۲۰ میلیون یورویی را ارائه داد و سرانجام با ۲۵ میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت.

این بازیکن می‌خواست در نیوکمپ بماند، اما باشگاه که به پول نیاز دارد در نهایت او را متقاعد کرد که انتقال به لیگ برتر را بپذیرد.

اگرچه رونالد کومان در هر یک از سه بازی لالیگا سانتاندر تا اینجای فصل از امرسون استفاده کرده است، اما هنوز سرجینو دست، اسکار مینگوئزا و سرخی روبرتو را در پست دفاع راست در اختیار دارد.

بارسلونا به سادگی نمی‌تواند این فرصتی را که بازار ارائه می‌داد رد کند و به همین خاطر مدافع برزیلی را فروخت.

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

گریژمان بار دیگر به اتلتیکو مادرید پیوست

به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال قرضی آنتوان گریزمان به توافق دست پیدا کردند.

باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای از بازگشت گریزمان به اتلتیکو مادرید خبر داد.

در این بیانیه آمده است: دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال قرضی یک ساله گریزمان به توافق دست پیدا کردند. گریزمان به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت. این انتقال به صورت قرضی و یک ساله است. باشگاه بارسلونا از گریزمان به خاطر تلاشی که در این مدت حضورش داشت تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

گریزمان در تابستان ۲۰۱۹ بود که با ۱۲۰ میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، اما در این تیم نمایش ناامید کننده‌ای داشت. او در فصل جاری هم سه بار برای بارسلونا به میدان رفت که نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد و نه حتی یک موقعیت گلزنی خلق کرد.

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

مدافع مد نظر بارسلونا به بتیس رفت

به نقل از مارکا، باشگاه لیگ برتری آرسنال انگلیس اعلام کرد هکتور بیرین مدافع آرسنال به صورت قرضی تا پایان فصل به رئال بتیس اسپانیا پیوست.

بیرین اسپانیایی قراردادش در تیم فوتبال آرسنال در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و در ۱۶ سالگی در سال ۲۰۱۱ از باشگاه بارسلونا به آرسنال پیوست.

مدافع کناری در یک دهه گذشته ۱۸۳ بازی برای توپچی‌ها در لیگ برتر انجام داده است، اما در هیچ یک از سه بازی لیگ خود تا اینجای فصل حضور نداشته است.

این بازیکن ۲۶ ساله با این باشگاه سه جام حذفی کسب کرد و در ترکیب یورو ۲۰۱۶ اسپانیا قرار گرفت.

این اولین تجربه بیرین در لالیگا است و او امیدوار است با درخشش در این تیم بتواند برای حضور در جام جهانی لوئیس انریکه را متقاعد کند.

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

سائول به چلسی پیوست

به نقل از ساکرنت، سائول نیگس، هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی راهی تیم چلسی قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا شد.

این قرارداد قرضی است و چلسی ۵ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت کرد.

این بازیکن ۲۶ ساله که ۱۹ بار برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا هم به میدان رفته است، در یک صورت می‌تواند حضورش در لندن ادامه دارد باشد و آن هم اینکه تیم لندنی ۴۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت کند.

چلسی بعد از ۳ هفته در لیگ برتر با ۷ امتیاز شروع خوبی در لیگ برتر داشته است و امیدوار است با حضور سائول قدرتمندتر از قبل شود.

بازگشت گریژمان به اتلتیکو تا پیوستن سائول به چلسی

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی