تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال در جستجوی یک حریف تدارکاتی برای روز پنجشنبه

باشگاه استقلال در این فصل بازیکنان بسیاری را به ترکیب خود اضافه کرده است. خبرها حکایت از آن دارد که استقلالی‌ها برای هماهنگ کردن این بازیکنان در جستجوی یک حریف تدارکاتی برای روز پنجشنبه هستند.

کد خبر: ۱۰۷۰۳۶
۱۷:۰۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

استقلال در جستجوی یک حریف تدارکاتی برای روز پنجشنبه

دیدارنیوز: شاید استقلال روز پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی به میدان برود. فرهاد مجیدی برای هماهنگ کردن بازیکنان جدید تیمش تا بازی با الهلال برنامه ویژه‌ای دارد.

 استقلال در فصل نقل و انتقالات تغییر زیادی کرده است، جایی که بازیکنانی مثل شجاعیان، ارسلان مطهری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ از این تیم جدا شدند و آبی‌ها اقدام به جذب بازیکنانی مثل علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد و امیرحسین حسین زاده کرده اند و احتمالا بازیکنانی مثل شیمبا و ابوالفضل جلالی هم به این تیم اضافه خواهند شد.

با این شرایط فرهاد مجیدی کار سختی برای هماهنگ کردن تیمش تا بازی با الهلال دارد و به همین دلیل هم او در تلاش است برای روز پنجشنبه یک حریف تدارکاتی برای تیمش در نظر بگیرد.

البته هنوز حریف تدارکاتی استقلال مشخص نشده است، ولی مدیران آبی‌ها در تلاش هستند یک تیم را انتخاب کنند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی