تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فهرست فرهاد مجیدی تقریبا کامل شد

فرهاد مجیدی شاکله تیمش را تغییر داده است. مسئولان استقلال به جز صالح حردانی موفق به جذب همه گزینه‌های مورد نظر فرهاد مجیدی شده‌اند تا استقلال با ترکیبی کاملا جدید به میدان برود.

کد خبر: ۱۰۷۰۰۹
۱۵:۲۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال

دیدارنیوز -  حضور صالح حردانی در استقلال اتفاقی بود که می توانست کار استقلال در تابستان 1400 را کامل کند اما با این حال مددی و همکاران او با کمک مجیدی موفق شدند در نهایت لیست مورد نظر سرمربی را به صورت کامل و با یک استثنا جذب کنند تا به این شکل اهداف مورد نظر مجیدی در نقل و انتقالات تا حد زیادی تامین شود.

هر چند در تابستان امسال نام های زیادی از جمله سعید صادقی، اشکان دژاگه، سهرابیان و غیره در حوالی استقلال به گوش رسید و حتی مذاکرات جسته و گریخته ای با آنها انجام شده بود اما در نهایت مدیران استقلال موفق شدند لیست نهایی و قطعی مورد نظر سرمربی خود که در اولین تمرین به صورت علنی مطرح کرد را خریداری کنند، البته این به شرطی است که قرارداد ابوالفضل جلالی و شیمبا با استقلال به امضا برسد.


بیشتر بخوانید:ماجرای پرسپولیسی شدن یک استقلالی : از بچگی استقلالی بوده‌ام


به این لیست همچنین باید قرارداد با گابریله پین را نیز اضافه کرد که در صورتی که پین رسما به جمع آبی پوشان اضافه شود، اتفاق مثبتی برای این رقم خواهد خورد.

موضوع مهم بعدی برای مجیدی حالا شکست دادن الهلال پر مهره و برای مددی پرداخت پول به بازیکنان است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده امیرحسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی، علیرضا رضایی و محمدرضا آزادی را به صورت قطعی و رسمی به خدمت گرفته است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی