تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرمربی سوریه: AFC با ما عادلانه رفتار نکرد

سرمربی تیم سوریه که خواستار انتقال بازی این تیم با ایران از ورزشگاه آزادی بود حالا مدعی است که AFC عادلانه برخورد نکرده و چون کرونا در ایران زیاد و ورزشگاه آزادی VAR ندارد بازی این تیم با ایران باید به جای دیگری منتقل می‌شد.

کد خبر: ۱۰۶۹۸۴
۱۳:۵۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

سوریه جام جهانی 2022 قطر

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در اولین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه است.

در همین رابطه فدراسیون سوریه چند روز پیش با بهانه کرونا و نبود تکنولوژی VAR از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست گرفتن میزبانی از تهران شد و سوری‌ها خواستار برگزاری این بازی در زمین بی طرف شدند.

اما AFC این درخواست سوری‌ها را رد کرد. در همین زمینه نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه از این تصمیم AFC عصبانی شد و این نهاد بلند مرتبه آسیایی را متهم به جانبداری از ایران کرد.

محروس در مصاحبه خود با سایت فدراسیون سوریه در این زمینه، گفت:

در ایران شیوع کرونا بسیار زیاد است. همچنین ورزشگاه آزادی تکنولوژی VAR را ندارد. AFC دوگانه رفتار کرد، چون بازی استرالیا را به دوحه منتقل کرد و در تصمیم گیری خود درباره بازی ما با ایران بی طرف نبوده است.
وی افزود:

ما در شرایط خوبی نیستیم و امیدوارم همه پشتیبان تیم ملی باشند تا بتوانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی