تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین سال‌های مختلف

طالع بینی یک سرگرمی مورد علاقه برای خیلی از افراد است. داستان جذابی که از دل رمز و راز تاریخ و میل به دانستن آینده و کنترل آن بر می‌آید. طالع بینی هفته دوم شهریور برای متولدان سال‌های مختلف را در ادامه بخوانید.

کد خبر: ۱۰۶۹۶۸
۱۲:۴۶ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین سال‌های مختلف

دیدارنیوز: طالع بینی هفته دوم شهریور ماه پر است از نکات مختلف گاه وعده‌های هیجان انگیز و گاه توصیه‌های محتاطانه. فقط یادتان باشد که طالع بینی فقط یک سرگرمی است...

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین فروردین

دوشنبه تا چهارشنبه حسی قدرت‌مند از هماهنگی و آرامش درونی کمک می‌کند تا رابطه‌های نزدیک بسیار نرم و دور از اضطراب و تنش پیش برود. وقت خوبی است برای لذت‌بردن از خانه! بودن در کنار دوستان و خانواده. راحتی و بودن در کنار آشنایی‌ها در این هفته خیلی مهم‌تر از جسارت یا تغییر یا تلاش برای کشف و تجربه دنیا‌های جدید است. زمان مناسب برای شارژ کردن باتری‌ها و لذت بردن از آرامش و ریلکس‌کردن بعد از روز‌های سخت. به صدای درونت گوش کن و اشتیاق درونت را بشناس که بهترین موقع است.

سه‌شنبه تا یکشنبه با خودش تفکرِ جدی، تمرکزِ عالی، حافظه‌ای خوب و مهارت سازمان‌دهی خواهد آورد. با یک ذهن متمرکز، امکان خواهی داشت که برنامه‌های بلندمدتی برای خودت طراحی کنی. نسبت به هر چیزی که به آن علاقه داری احساس مسئولیت خواهی کرد، احساس می‌کنی می‌توانی مهارت‌ها یا دانش خودت را به اشتراک بگذاری، این کار را بکن و از آن لذت ببر. آدم‌های اطرافت از یادگرفتن از تو خوشحال خواهند شد. نگران موقعیت‌های سخت این چند روز نباش، استحکام ذهنی به تو کمک خواهد کرد که تصمیم‌های مهمی بگیری و با هر موقعیت سختی کنار بیایی.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین اردیبهشت

دوشنبه تا جمعه وقت خیلی مناسبی برای داستان‌های عاشقانه. جذابیت مرموزی که دراین چند روز در تو هست آدم‌ها را جذب تو خواهد کرد، بهتر می‌توانند با قلب تو ارتباط برقرار کنند و حتی ممکن است جفت گمشده‌ات را پیدا کنی. در این چند روز نسبت به آرزو‌ها و تمایلات دیگران حساس هستی و از کمک کردن به آن‌ها لذت خواهی برد. می‌توانی این حس را با انجام چند کار خیریه‌ای یا کمک به دوستی که نیازمند کمک توست برآورده کنی. انرژی شفابخش و آرامش‌بخش در تو هست که می‌توانی با دیگران قسمت کنی، لطفاً از اینکه کمی خودت را نوازش کنی دریغ نکن.

شنبه تا یکشنبه زمان هیجان، تغییرات مثبت و آزادی شخصی بیشتر است. یک حس قوی می‌گوید که از روتین روزانه بیرون بیا، کار‌های کاملاً متفاوتی با فعالیت‌های معمول انجام بده و آماده هیجان بیشتر باش. به این حس گوش کن. انعطاف‌پذیری و ذهن باز، سورپرایز‌های لذت‌بخشی برایت به ارمغان می‌آورد و تجربه‌های ناب. خودآگاهی تو به روی جهان باز است و همین شاید منجر به درک بیشتر از خودت و حتی از جهان اطرافت منجر شود.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین خرداد

دوشنبه و سه‌شنبه ماه در برج جوزاست و همین مسئله باعث می‌شود تمرکز این دو روز برای تو روی خانه و خانواده باشد. بیشتر از همیشه احساساتی و حساس خواهی بود. وقت بسیار مهمی است برای حرف زدن از مسائل رابطه برای اینکه تو بسیار به احساسات درونی خودت نزدیک هستی. آن‌ها را پنهان نکن و حرف بزن. آرامش درونی و تعادل درونی به تو این امکان را می‌دهد که یخ‌ها را بشکنی و دوست‌های جدیدی برای خودت پیدا کنی. اما در عین حال نیاز بیشتری به منابع عاطفی از آدم‌های آشنا، مکان‌های خاطره‌انگیز و حتی وسایل کهنه، اما دوست‌داشتنی خواهی داشت.

چهارشنبه تا یکشنبه برایت پشتکار و تمرکز دیده می‌شود پس آن را صرف پروژه سخت نیمه‌تمامی کن که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنی. تمرکز خوب، درک عمومی بالا و یک رویکرد درست برنامه‌ریزی کمک خواهد کرد تصمیم‌های مهمی بگیری. مسئولیت‌های بیشتری قبول خواهی کرد، احترام بیشتری برای صداقت و استقلالت از اطرافیان خواهی گرفت. وقت خوبی است برای یک مذاکره کاری یا حتی امضا کردن یک قرارداد.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین تیر

دوشنبه تا جمعه انرژی، اشتیاق و قدرت معنوی درونت بالاست، وقت خوبی برای اینکه از حق خودت دفاع کنی یا برای چیزی بجنگی که فکر می‌کنی لیاقت تو و حق توست. رویکرد غیرتهاجمی و مغناطیس جذابیتی که در تو هست اجازه می‌دهد تا به شکلی موثری آدم‌ها را تشویق کنی با تو همراه شوند بدون اینکه به‌نظر زورگو بیایی. احساسات رومانتیک بیشتری خواهی داشت و همین باعث می‌شود جذب آدمی صادق و باهوش شوی یا از یک ماجراجویی عاشقانه با پارتنر فعلی لذت ببری

شنبه و یکشنبه مهارکمتری بر احساساتت خواهی داشت و همین اجازه می‌دهد که خودت را به تمامی بروز دهی و بیشتر از همیشه خودت باشی. این آزادی درونی ممکن است برای تو یا اطرافیانت تغییرات نامنتظره یا سورپرایز به همراه داشته باشد، اما نگران نباش، چیز خطرناکی نیست. راه‌های جدیدی برای انجام کار‌های قدیمی خواهی یافت به‌خصوص با استفاده از تکنولوژی‌های جدید. تغییراتی که در زندگیت اتفاق می‌افتد به تو هیجان و اشتیاق بیشتری برای آینده می‌دهد. وقت خوبی است برای اینکه با کسی که در اینترنت آشنا شده‌ای یک قرار بگذاری.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین مرداد

دوشنبه تا چهارشنبه حساسیت بیشتر، مراقبت بیشتر از اطرافیان، همدلی بیشتر، احساسات رومانتیک بیشتر و تخیل و خلاقیت بیشتر احساس خواهی کرد. در این روز‌ها فوق‌العاده به احساسات دیگران حساس هستی، به غرایزت اعتماد کن به‌خصوص در مورد مسائلی که در رابطه‌ات پیش می‌آید. یک دوستی نزدیک یا یک رابطه عاشقانه اطراف توست و می‌تواند شروع شود. وقت خوبی است برای مدیتیشن، خیال‌پردازی یا تمرین هرچیزی که به روح تو آرامش می‌دهد اعم از مناسک مذهبی یا فعالیت‌های معنوی

پنجشنبه تا یکشنبه برای هرکاری مناسب است که نیاز به تفکر روشن، قضاوت جدی یا تمرکز دارد. مثلا مذاکره برای کار، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت یا خرید ملک حتی. مذاکرات این دو روز چه در حوزه روابط کاری چه در روابط شخصی خیلی جدی هستند پس با دقت به آن‌ها توجه کن. آدم جدیدی که در این هفته می‌بینی احتمالا از تو خیلی بزرگتر یا خیلی کوچکتر است (اختلاف سنی زیاد) و تو به نظر بسیار دانا و قابل احترام خواهی بود.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین شهریور

دوشنبه تا چهارشنبه یک مجادله سخت و پرتنش به تو نشان خواهد داد که در مورد کسی چطور فکر می‌کنی و او در مورد تو چه احساس دارد. رابطه تو یا به سطحی عمیق‌تر می‌رود یا تمام می‌شود و احساس آزادی خواهی داست. در مورد یک عدات بد یا حتی یک اعتیاد رفتاری که داری بیشتر خواهی داشت. ضمیر ناخودآگاهت فعال و قدرتمند است پس می‌توانی احساسات یا رفتارهایت را کنترل کنی. وقت خوبی است برای حل کردن راز‌هایی که تا حالا سربسته مانده‌اند.

پنجشنبه تا یکشنبه وقت خوبی است برای ایجاد تغییرات مهم در زندگی روزانه، تجربه کردن چیز‌های جدید و دیدن آدم‌های غیرمعمول و متفاوت. حتی ممکن است بتوانی چیز‌هایی را پیش‌بینی کنی و بابت آن هیجان‌زده شوی یا در افق‌های دور چیز‌های غیرمنتظره برای خودت در نظر بگیری. احساس آزادی و رها شدن از قید و بند‌های همیشگی اجازه می‌دهد بخش‌های دیگری از وجودت را ببینی، خودت را آزاد بگذار و اجازه بده زندگی عاطفی‌ات از این آزادی لذت ببرد.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین مهر 

دوشنبه تا چهارشنبه دستاورد‌هایی خواهی داشت که مربوط به تلاش‌هایی است که پیش از این کرده‌ای. همچنان متمرکز بر اهداف بلندمدت بمان و تعادلت را در کار کردن حفظ کن. این به این معناست که جنبه‌های دیگر زندگیت از اصول سخت کاری و قاطعیت تو آسیب ببینند. در این روز‌ها ارتباط کاری با مردان بالادستی جدی، کاربردی و پر منفعت خواهد بود. راهنمایی‌های بسیار کاربردی از بزرگتر‌ها و باتجربه‌ها به تو خواهد رسید. آن‌ها را خوب بشنو و به کار ببر.

پنجشنبه تا یکشنبه چارچوب ذهنی جدیدی با تمرکز و توجه مناسبی به جزئیات خواهی یافت. کار‌ها به شکل خوبی و بدون اشتباه پیش خواهند رفت دقیقا در زمان پیش‌بینی شده. پس این روز‌ها وقت خوبی است برای مطالعه، گرفتن تصمیم‌های مهم، مذاکره برای کار‌های بلند‌مدت، امضا کردن قرارداد و هر تصمیمی از این دست. اگردر رابطه‌ای هستی که شک داری آیا باید طولانی‌مدت به آن فکر کنی یا نه، الان زمان متعهد شدن است. دوستی جدیدی در راه است که طولانی‌مدت خواهد بود.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین آبان

دوشنبه تا جمعه جذابیتِ درونی تو مثل یک مغناطیس قوی دیگران را به تو جلب خواهد کرد و بله! بهترین زمان برای یک رابطه عاطفی هیجان‌انگیز. رابطه نزدیک و صمیمانه در خلوت مهربانانه، نزدیک و قوی. اگر در حال قرار گذاشتن با کسی هستی، جذب آدمی خواهی شد کمتر تهاجمی و بیشتر پذیرنده. موضوعی پیش خواهد آمد که باید با تکیه بر قدرت معنوی درونی‌ات از خودت و آدم‌های اطرافت دفاع کنی. نگران نباش در توان تو هست.

شنبه و یکشنبه بالارفتن انرژیِ معطوف به هدف از تو آدمی بلندپرواز خواهد ساخت. برای برآورده‌کردن تمایلاتت، زبان صریح و روحیه‌ای قوی داری در عین حالی که سازگاری و آرامش درونی را حفظ می‌کنی. این رویکرد غیرتهاجمی افراد دیگر را در اطرافت به هیجان آورده و با تو همراه خواهد کرد. وقت آن است که برای خودت وقت بگذاری و موانع پیش رویت را برداری. رابطه عاطفی‌ات از اشتیاق تو در این چند روز درخشان‌تر خواهد بود

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین آذر

دوشنبه تا چهارشنبه احساس قوی، سکسی و شجاع بودن خواهی داشت. از این احساسات فوق‌العاده کمک خواهد کرد که کار‌ها بهترپیش بروند. غریزه جنگنده و آماده و روح مبارز کمک خواهد کرد که از حق خودت در مسئله‌ای دفاع کنی، از خودت و خانواده‌ات. وقت خوبی است برای نزدیک‌تر کردن رابطه عاطفی پس به یک سورپرایز جالب فکر کن. کاریزمای بیشتر و اشتیاق درونی تورا تبدیل به موجودی جالب در اجتماع اطرافت خواهد کرد.

سه‌شنبه تا یکشنبه قدرت تفکر شفاف و تمرکز خوب این روز‌ها را تبدیل به موقعیت خوبی می‌کند که به یک نقشه عالی با جزئیات برای آینده بپردازی. می‌توانی مطالعه کنی، برای یک وام اقدام کنی یا یک شغل جدید را امتحان کنی. از جایی که هستی می‌توانی ببینی که چطور قطعات کوچک پازل، تصویر بزرگ‌تر را می‌سازند، پس به اطرافت خیلی دقیق نگاه کن و تصویر بزرگ‌تر را ببین. وقت خوبی است برای اینکه به طرح‌های بلندمدت‌تر فکر کنی، همه نقشه‌هایی که کشیده‌ای و جایی در ذهنت یا کمد اتاقت پنهان کرده‌ای.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین دی

دوشنبه تا جمعه قاعدتاً باید بیشتر از روز‌های دیگر احساسات رومانتیک یا نوعی دریافت معنوی داشته باشی. انرژی بیشتر و اشتیاق بالاترت می‌تواند به سمت دنبال کردن رویا‌ها و تمایلاتی که مدت‌هاست داری کانالیزه شود. اگر در رابطه هستی این رابطه از قدرت تماس جادویی تو بهره می‌برد و اگر در حال دیت‌کردن هستی جذابیت بدن و قدرت کاریزمای درونی کمک‌های زیادی خواهد کرد. در این چند روز با اعتماد به نفس برای چیزی که اخلاقی یا قانونی می‌دانی بجنگ، این جنگ ممکن است برای کسی باشد که از تو ضعیف‌تر است یا برای خودت.

شنبه و یکشنبه یک سورپرایز فوق‌العاده و یک مواجهه برانگیزاننده با خود می‌آورد. وقت خوبی است برای تجربه چیزی نو و هیجان‌انگیز و بله! باید به اندازه کافی آزادی داشته باشی که بتوانی آن را تجربه کنی. آگاهی از خودت در این دو روز بیشتر خواهد شد، ممکن است فلش‌بک‌هایی به گذشته داشته باشی یا نکات مهمی را در مورد ارتباطات قبلی خودت کشف کنی، آرام باش و اجازه بده سیاره‌ها کار خودشان را بکنند. راحت باش و اجازه بده آن بخش پر زرق و برق و تجمل‌پرست شخصیتت کمی نفس بکشد! خطری نیست

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین بهمن

دوشنبه و سه‌شنبه آزادی تو برای بروز خودت ممکن است با محدودیت‌ها و موانعی روبرو شود، آرام باش و اجازه نده این موانع روزهایت را خراب کند وقت برای بروز خودت خواهی داشت. یک عدم تعادل بین آنچه می‌خواهی انجام دهی و آنچه می‌خواهی انجام دهی باعث می‌شود به شد احساس خستگی کنی و در اطرافت تنش ایجاد کند؛ بنابراین مهم است که منعطف، پذیرا و گشوده باشی و خودت را با کم‌کردن مسئولیت‌ها یا بیشتر کردن زمان کار با وضعیت هماهنگ کنی که همچنان کارهایت پیش برود. کار منسجم و فشرده، صبر و خود تنظیمی را در نظر داشته باش تا این روز‌های سخت بگذرد که خواهد گذشت.

چهارشنبه تا یکشنبه برای تو تفکر انتقادی به ارمغان می‌آورد که برای کار ذهنی چالشی که باید انجام بدهی بسیار مفید خواهد بود. وقت بسیار خوبی است برای تمرکز، قضاوت درست و صبوری در به‌نتیجه رساندن مسائلی که مدت‌هاست روی زمین مانده. با اعتماد به نفس برو سراغ کاغذبازی‌های اداری، مطالعه، امتحان دادن، جا به جا کردن وسایل و هرکار دیگری که روی زمین مانده. این چند روز وقتی هم برای برنامه ریزی طولانی‌مدت بگذار چرا که درک عمومی بالاتر از محیط اطراف، توجه به جزئیات و چم‌انداز بلندمدت این چند روز را برای تنظیم یک برنامه بلندمدت ایده‌آل کرده است.

طالع بینی هفته دوم شهریور ماه برای متولدین اسفند

دوشنبه و سه‌شنبه حواست را جمع‌کن که جوش و خروشِ تنش‌های یک رابطه دارد به سمت تو می‌آید و باید با آن روبرو شوی. احتمالاً آزار‌های آ اینقدر تو را قلقلک خواهد دارد که ناچار خواهی شد کاری برای آن بکنی. این‌ها ممکن است از سمت یک پارتنر مودی و نامتعادل و غیرمنطقی باشد یا یک عضو خانواده یا یک دوست، به‌هرحال کسی که به تو نزدیک است و از او راه فراری نداری. به جزئیات و نشانه‌هایی که می‌گیری بسیار دقت کن و با یک بده بستان منطقی سعی کن آرامش و هارمونی خودت را در رابطه حفظ کنی.

چهارشنبه تا یکشنبه بینش و شهود درونی تو بیشتر می‌شود و فلش‌بک‌هایی به گذشته داری که بعضی مسائل را برایت روشن خواهد کرد. این شهود درونی در ترکیب با اعتماد به نفس به تو اجازه می‌دهد که بخش نادیده و یگانه‌ای از شخصیت خود را دریابی. ممکن است بخواهی چیز‌های جدیدی را امتحان کنی، بیرون از روتین روزانه. این کار را بکن، چون دریچه جدیدی برایت می‌گشاید. وقتی فوق‌العاده است برای اینکه جای راحتی را که مدتی است ترک نکرده‌ای، ترک کنی و دنیا‌های جدیدی را کشف کنی، روابط اجتماعیت را گسترش بده که آدم‌های فوق‌العاده‌ای در اطرافت منتظر هستند تا با تو آشنا شوند.

منبع: کانال تلگرامی روزها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی