تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

رونالدو پیش از رفتن به منچستریونایتد دوست داشت به بارسلونا برود

کریستیانو رونالدو مهاجم پیشین یوونتوس و رئال مادرید پیش از آنکه با منچستریونایتد قرارداد امضا کند دوست داشت به جمع آبی اناری‌ها بپیوندد.

کد خبر: ۱۰۶۹۶۶
۱۲:۴۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

کریستیانو رونالدو بارسلونا

دیدارنیوز - نشریه اسپورت کاتالونیا به نقل از تات کاستا، گزارشگر رادیو کاتالونیا نوشته است که کریستیانو رونالدو برای اینکه مجبور نباشد فصل آخر قراردادش با یوونتوس را هم در این تیم سپری کند حاضر شده برای هر تیم بزرگی که در حد و اندازه‌اش باشد بازی کند، حتی رقبای اصلی تیم‌های سابقش.

پیش از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد، باور مطرح شدن نام منچسترسیتی به عنوان مقصد مورد نظر برای خیلی‌ها با توجه به سابقه حضور او در منچستریونایتد سخت بود. اکنون اما رادیو کاتالونیا ادعایی انجام داده که باورش حتی سخت‌تر است.

این شبکه اعلام کرده که رونالدو از طریق مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز به اطلاع بارسایی‌ها رسانده که حاضر است برای آنها بازی کند هرچند بارسا که این روزها اصلاً اوضاع اقتصادی جالبی ندارد فوراً پیشنهاد ستاره پرتغالی را رد کرده است. پیوستن رونالدو به بارسلونا می‌توانست ضربه بزرگی برای هواداران رئال مادرید باشد، تیمی که رونالدو۹ سال از بهترین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در آنجا سپری کرد.

رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد، به تیمی برگشت که با آن فاتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس شده بود. قرارداد او دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی