تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چطور هواداران پرسپولیس حضور آبشک را منتفی کردند

در حالی که خبرها از تلاش پرسپولیس برای توافق با محمد آبشک خبر می‌داد اعتراض‌های شدید هواداران مانع از انجام این انتقال شد و نهایتا باشگاه به سمت جذب رضا اسدی رفت.

کد خبر: ۱۰۶۹۳۹
۱۰:۴۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - هافبک دفاعی فولاد حتی به تهران آمد و در دفتر باشگاه پرسپولیس هم حاضر شد، اما این مسئله با واکنش منفی و تند بسیاری از هواداران مواجه شد. در حقیقت آنها فاکتورهای لازم برای پرسپولیسی شدن را در محمد آبشک نمی‌دیدند. نه اینکه او بازیکن بدی باشد؛ به هر حال آبشک همین حالا هم در تیم خوب فولاد مشغول به‌کار است.

نکته اینجاست که از یک طرف سن محمد آبشک زیاد بود و او در ۳۵ سالگی نمی‌توانست خریدی مطلوب برای قرمزها به شمار بیاید و از طرف دیگر برخی حواشی آبشک در طول سال‌های گذشته، تصویری نه‌چندان خوشایند از این بازیکن ساخته بود.

او تا به حال چندین بار سابقه درگیری با بازیکنان حریف و راه انداختن جنگ روانی را داشته و چندین نوبت در کانون حواشی قرار گرفته بود.

واکنش منفی هواداران به‌احتمال حضور آبشک چنان بود که جعفر سمیعی، مدیرعامل قرمزها در مقابل ساختمان این باشگاه گفت:

نهایتا اما با تسلیم باشگاه برابر انتقادات، حضور آبشک منتفی شد و پرسپولیس با تمرکز بیشتر روی خرید رضا اسدی، انتقال این بازیکن را قطعی کرد. از آن طرف آبشک هم قراردادش را با فولاد تمدید کرد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی