تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مانچینی: با قهرمانی در یورو همچنان مسیر ما برای جام جهانی ادامه دارد

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدف تیم ملی کشورش را حضور قدرتمندانه در جام جهانی می‌داند.

کد خبر: ۱۰۶۹۰۹
۰۸:۵۱ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

مانچینی جام جهانی

دیدارنیوز - به نقل از استار، روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا گفت که قهرمانان اروپا می توانند حتی قبل از برگزاری جام جهانی در قطر در سال آینده پیشرفت خود را ادامه دهند.

پس از قهرمانی یورو ۲۰۲۰ در ماه گذشته آتزوری در ۳۴ بازی شکست نخورده و یک بازی تا برابری با رکورد اسپانیا و برزیل فاصله دارد.

شاگردان مانچینی در هر سه بازی مقدماتی خود برای جام جهانی قطر پیروز شده اند.

مانچینی در کنفرانس خبری روز دوشنبه گفت: ما می توانیم در ۱۴ ماه آینده تا جام جهانی پیشرفت کنیم. چیزی تغییر نکرده است. زندگی ما و کار ما نیز ادامه خواهد داشت. ما قهرمان اروپا شده ایم، خود و ۶۰ میلیون ایتالیایی را خوشحال کرده ایم. این چیزی است که باعث افتخار ما شد، این واقعیت است که ما به همه این افراد شادی بخشیدیم اما هنوز پنج بازی مقدماتی باقی مانده است که باید با احتیاط برخورد شود. ما دوباره با بازیکنانی شروع می کنیم که انگیزه بالایی دارند. مهم این است که صعود کنیم، سپس برای مرحله نهایی زمان داریم.

جورجینیو هافبک ایتالیا و چلسی که در موفقیت آتزوری در یورو ۲۰۲۰ مثر بود به عنوان بازیکن سال مردان یوفا انتخاب شد و مانچینی معتقد است که بازیکن ۲۹ ساله انتخاب درستی بود.

مانچینی اضافه کرد: او سالها خوب کار کرده است و امسال هر آنچه بازی کرده است به دست آورده است و لیاقت آن را دارد.

ایتالیا در ۲ سپتامبر در استادیوم آرتمیو فرانچی فلورانس به مصاف بلغارستان می رود. آنها در ۵ سپتامبر با سوئیس در بازل دیدار می‌کنند و سپس میزبان لیتوانی هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی