تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شوک دوم به رئال؛ خداحافظی قطعی با کیلیان امباپه

مارکا خبر داد که پی اس جی دومین پیشنهاد رئال برای کیلیان امباپه را هم رد کرده است.

کد خبر: ۱۰۶۸۸۰
۱۹:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

شوک دوم به رئال؛ خداحافظی قطعی با کیلیان امباپه

دیدارنیوز - کیلیان امباپه این روز‌ها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از دو روز تا پایان انتقالات، مشخص نیست که بالاخره از پی اس جی به رئال خواهد رفت یا خیر.

باشگاه مادریدی سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی ۱۶۰ میلیون یورویی به پی اس جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به ۱۷۰ + ۱۰ میلیون یورو افزایش داد، اما طبق ادعای مارکا این پیشنهاد هم رد شده است.

پیشتر نیز گفته می‌شد که پی اس جی حاضر نیست امباپه را با ۱۸۰ میلیون یورو واگذار کند و رقمی بالاتر از ۲۰۰ میلیون یورو یا ۱۸۰ به علاوه یک بازیکن از رئال را درخواست خواهد کرد.

مارکا نوشته است که با رد پیشنهاد دوم رئال و با توجه به اینکه سران باشگاه مادریدی حاضر نیستند مبلغی بالاتر را پیشنهاد بدهند، باید انتقال امباپه را منتفی دانست مگر اینکه تا فردا معجزه‌ای رخ بدهد و ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی از موضع خود کوتاه بیاید.

امباپه که چندین پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده، دیشب در ترکیب ثابت تیمش برابر رنس حضور داشت و دبل کرد.
او پس از زدن هر دو گل بسیار خوشحال بود و در پایان مسابقه نیز پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «یک شب کامل، دو گل و سه امتیاز»؛ پیامی که رئالی‌ها را بیش از پیش ناامید کرد. گویا امباپه از یکی دو روز پیش به این اطمینان رسیده است که سران پی اس جی به وی مجوز جدایی نخواهند داد و کاملا روی موفقیت تیمش تمرکز کرده است.

او از ژانویه می‌تواند با رئال قرارداد ببندد، ولی این تابستان همه چیز به پی اس جی ارتباط داشت. برخی معتقدند امباپه تا ژانویه بالاخره تسلیم شده و قراردادش با پی اس جی را تمدید خواهد کرد؛  مساله‌ای که سران رئال از آن بیم دارند و به همین دلیل قصد داشتند تابستان هر طور شده او را به خدمت بگیرند.

اکنون وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه شب به نظر چراغ سبز پی اس جی برای مذاکره دریافت شده بود،  همه چیز پیچیده شد.

هواداران رئال روز جمعه تصور می‌کردند، انتقال امباپه قریب الوقوع است و حتی رسانه‌ها خبر از زمان معارفه ستاره فرانسوی می‌دادند، اما حالا بسیاری ناامید شده اند.

صحبت از مداخله کیا جورابچیان ایجنت ایرانی هم در میان بود، ولی گویا وساطت او هم نتیجه نداده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رئال مادرید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی