تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بیانیه دفتر تهران جنبش أمل لبنان درخصوص چهل و سومین سالگرد ربودن امام موسی صدر

دفتر تهران جنبش أمل لبنان درخصوص چهل و سومین سالگرد ربودن امام موسی صدر بیانیه‌ای صادر کرد.

کد خبر: ۱۰۶۸۷۶
۱۵:۵۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

 جنبش أمل لبنان ربودن امام موسی صدر

دیدارنیوز - در این بیانیه آمده است: چهل‌وسه سال پیش در نُه شهویرماه و درست اندکی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان، در خاک لیبی ربوده شد. معمر قذافی عامل این جنایت بود؛ جنایتی که برخی آن را «جنایت قرن» خوانده‌اند. به‌رغم گذشت چهل‌واندی سال از این ماجرا همچنان چشم‌انتظار آمدن امام موسی صدر هستیم. او پایه‌گذار مقاومت است و شاید جرمش هم همین بود. به هر روی، تلاش‌های صورت گرفته برای نجات او و دو همراهش تا کنون بی‌ثمر مانده است و باید برای بازگرداندن آن‌ها طرحی نو درافکند. جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان بوده است و امروز نیز ما چشم به حمایت آن داریم تا این فراق پایان یابد و امام صدر به میان فرزندانش بازگردد.
إن شاءالله.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی