تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای معلمان آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از آغاز تزریق دوز دوم واکسن فرهنگیان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف ۱۰ روز آتی (تا ۱۶ شهریور) دوز دوم واکسیناسیون به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۰۶۸۷۳
۱۵:۴۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

واکسیناسیون معلمان

دیدارنیوز ـ مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد همکاران ما واکسن خود را در ۴۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان دریافت کردند و حدود ۱۲ درصد هم یا در زمان اعلام سن واکسیناسیون عمومی یا در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در مراکز عمومی واکسیناسیون انجام دادند و برخی هم در برگزاری انتخابات مشارکت داشتند که واکسن زده بودند.

وی افزود: بنابراین ۹۲ درصد از فرهنگیان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از روز گذشته (۷ شهریور) واکسیناسیون دوز دوم فرهنگیان در سراسر کشور آغاز شد، گفت: با توجه به اینکه روز شنبه جاری طبق بخشنامه‌ای که دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرده بود، ما هم ابلاغیه‌ای را برای همه استان‌ها فرستادیم. بسیاری استان‌ها، چون دوز اول را زده بودند با همدیگر هماهنگ شده بودند و از روز شنبه دوز دوم را آغاز کردند و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۱۰ روز آتی دوز دوم واکسیناسیون به اتمام برسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی