تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران

طبق اعلام بانک رفاه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند برای تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

کد خبر: ۱۰۶۸۲۷
۱۲:۴۲ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

پرداخت وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران

دیدارنیوز ـ براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) از طریق شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
هر روز در رسانه ها برای بازنشستگان وام اعلام می کنند ولی متاسفانه این در حالی است که متاسفانه بنده در سال 95 بازنشسته شدم تاکنون به من وام نداده اند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی