تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر جنگ اسرائیل: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خصومت در منطقه را بیشتر می‌کند

بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل درباره دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای گفت تمام جهان باید در متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران تلاش کند.

کد خبر: ۱۰۶۷۸۱
۰۹:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

وزیر جنگ اسرائیل

دیدارنیوز - به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل،  بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک مراسم یادبود برای رونی دنیل خبرنگار امور نظامی درگذشته شبکه ۱۲ این رژیم، با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران گفت:

بسیار مهم است که تمام جهان به این ماموریت[متوقف کردن برنامه هسته ای ایران] بپیوندد، چون خطر  یک ایران هسته ای فقط این نبست که اسرائیل را تهدید می کند و خصومت آن ‌[ایران] را در منطقه افزایش می دهد، بلکه به یک رقابت تسلیحاتی در منطقه منجر می شود که بسیاری از کشورها را به خطر می اندازد. 

گانتس بر اساس این ادعا هشدار داد که دست یافتن ایران به یک بمب هسته ای،  «احتمالا در آینده منجر به این می شود که تسلیحات پیشرفته در دستانی لرزان و بی مسئولیت و در دستان رژیم هایی بیفتد که از سوی تروریست ها هدایت می شوند».

منبع: ایسنا
برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی