تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۹ تن از یک خانواده در حمله آمریکا به کابل کشته شدند

در حمله موشکی آمریکا به کابل که از ظریق یک پهباد شکل گرفته بود، ۹ نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند که ۶ نفر از آن‌ها کودک بود.

کد خبر: ۱۰۶۷۷۹
۰۹:۳۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

حمله هوایی در کابل

دیدارنیوز - مقام های نظامی مدعی هستند که "گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که تلفات غیرنظامی وجود ندارد."
بیل اوربان سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) گفت که "مطمئن" است وسیله نقلیه‌ای که حامل حداقل یکی از اعضای گروه داعش  بوده به همراه "مقدار قابل توجهی مواد منفجره"، منهدم شد.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مقامات امنیتی گفت که آن حمله راکتی «یک خانه ویران شده است.
یکی از خویشاوندان کشته شدگان به سی ان ان گفت که شمار کشته های حمله هوایی آمریکا به ۹ نفر رسیده است. برادر یکی از کشته شدگان گفت که آنها "یک خانواده معمولی" هستند و وابسته به داعش نیستند.

این مرد در حالی که گریه می کرد ، گفت که ۶ کودک از جمله خواهر چهار ساله اش آرمین ، برادر ۳ ساله بنیامین و دو خواهر دو ساله آیات و سومایا در میان کشته شدگان وجود دارد.

رسانه های افغانستان روز یکشنبه گزارش دادند که در این بمب گذاری که دو خودرو و بخشی از ساختمان مسکونی را تخریب کرد ، دست کم چهار کودک کشته شدند. سی بی اس گفت که اندازه انفجار ثانویه نشان می دهد که حمله آمریکا یک خودروی بمب گذاری شده را کاملاً منهدم کرد و فقط یک بمب گذار انتحاری سوار بر خودرو را کشت.

عملیات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا که تروریست ها را در کشورها هدف قرار می دهد ، به دلیل گزارش مرگ و میر غیرنظامیان ، که فرماندهان نظامی آن را "خسارت جانبی" توصیف می کنند ، بسیار بحث برانگیز شده است.

ماه گذشته ، دانیل هیل ، تحلیلگر سابق نیروی هوایی آمریکا به دلیل افشای اطلاعات محرمانه در مورد حملات هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده  در افغانستان که گفته می شود طی آنها افراد بی گناه ، از جمله کودکان کشته شدند ، به حبس محکوم شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی