تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتشار منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱

منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به همراه مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوطه منتشر شد.

کد خبر: ۱۰۶۶۷۵
۱۲:۲۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

 منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

دیدارنیوز ـ مرکز سنجش آموزش پزشکی راهنمای منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را به همراه مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به این رشته‌ها را منتشر کرده است.

منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ در اینجا قابل دسترسی است و داوطلبان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

منابع به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی در توضیح منابع آزمون اعلام کرد: «با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده‌ترین و شایسته‌ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و محدود کردن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی است لذا معرفی منابع به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی باید مطالعات گسترده و متنوع تری را در زمینه‌های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.»

در مورد تمامی منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن باید مورد استفاده قرار گیرد.

آزمون درس زبان به صورت عمومی، شامل درک متون و واژگان عمومی زبان در سطح انگلیسی Upper intermediate (متوسط به بالا) برگزار می‌شود.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به ۸۶ رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را اعلام کرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی