تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نکاتی برای وعده ناهار مادران دورکار

برنامه ریزی برای تغذیه در دوران دورکاری از اهمیت بالایی برخوردار است برای حفظ سلامتی و استفاده بهینه از ایام قرنطینه نکات مهمی در خصوص اهمیت وعده ناهار برای مادران دور کار را یادآور می‌شویم.

کد خبر: ۱۰۶۶۱۹
۱۹:۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

وعده ناهار مادران دورکار

دیدارنیوز ـ کار کردن از خانه باید نظم و دیسیپلین خودش را داشته باشد تا شما بتوانید به همه کار‌های تان برسید، هیچ چیز را به تعویق نیاندازید. از طرفی غذا خوردن در خانه کار را سخت‌تر می‌کند، زیرا زمانی که در محل کار بودید همیشه یک غذای آماده می‌خوردید، اما زمانی که در خانه هستید، هم باید کار کنید و هم خودتان غذا آماده کنید.

به نظر شما چگونه باید مدیریت کرد که هنگام دور کاری از منزل، ناهار هم در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شود؟ علاوه بر استفاده از دستور تهیه‌های فوری و سریع، نکاتی را باید بدانید که در این بخش از نمناک به آن‌ها خواهیم پرداخت.

از قبل برنامه ریزی کنید

بدون داشتن برنامه ریزی در طول هفته قطعاً نمی‌توانید زمان خود را مدیریت کنید و بسیاری از کار‌های مهم را از دست می‌دهید. حتما در طول هفته برای خودتان منو آماده کنید. روی تقویم بنویسید تا هنگام غذا درست کردن به دنبال چیزی نگردید که باید چه چیزی درست کنم. منو باید کاملا از قبل برنامه ریزی شده باشد، مهم‌تر از همه این که با برنامه ریزی می‌توانید انتخاب‌های سالم تری داشته باشید.

برای یک هفته پیش رو آماده باشید

هنگامی که منو را آماده کردید، فریزر و داخل یخچال را از خوراکی‌هایی پر کنید که برای درست کردن غذاهایتان به ان‌ها نیاز می‌شود. سپس شروع به آماده کردن بعضی از پیش نیاز‌های غذا‌ها کنید. به عنوان مثال میوه و سبزیجات را بشویید. اگر لازم است تخم مرغ‌ها را آب پز کنید یا مواد سوپ را آماده کنید. با آماده سازی‌های اولیه قطعاً کارتان بسیار سریع‌تر پیش می‌رود.

سراغ غذا‌های ساده و سریع بروید

هدف ما در این بخش، عنوان نکته و راه کار است، اما قبل از طرح آن پیشنهادات ساده، ولی موثر چند مورد از لیست غذا‌های سریع را برای وعده نهار معرفی خواهیم کرد که با کلیلک روی هر یک از موارد زیر و ورود به هر یک از آنها، میتوانید کار انتخاب خود را ساده کنید.

یک برنامه ریزی روزانه داشته باشید

پایبند بودن به یک روتین به شما کمک می‌کند که هر بخشی از روز خود را با هدف پیش ببرید. هر روز حتماً سر یک ساعت مشخصی ناهار بخورید. اگر برنامه شما تغییر کند، مدت زمان آن باید یکسان باشد به عنوان مثال اگه هر روز را قرار است نیم ساعت به غذا خوردن اختصاص دهید، هرگز آن را بیشتر یا کمتر نکنید. انجام این کار باعث می‌شود که برنامه شما بهتر پیش برود.

همه چیز را ساده بگیرید

ناهار خوردن باعث می‌شود که در طول روز دوباره انرژی بگیرید و بهتر به کارتان بپردازید، اما قرار نیست غذای خیلی پیچیده و سختی درست کنید. سعی کنید از ساده‌ترین مواد غذایی و انتخاب‌ها استفاده کنید که طعم خوبی هم داشته باشند و هم شما را راضی نگه دارند و هم بیش از حد شما را درگیر نکند.

ساندویچ را فراموش نکنید

هیچ چیز به اندازه ساندویچ نمی‌تواند راحت باشد؛ اگر قرار است ساندویچ درست کنید، می‌توانید مواد آن را از قبل آماده کنید و یک ناهار خوشمزه را تجربه کنید.

برای غذای بیرون محدودیت ایجاد کنید

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند زمانی که شلوغ هستند، هرچه سریع‌تر غذا از بیرون سفارش دهند که قطعاً انتخاب ناسالمی خواهد بود. بهتر است این روش را کنار بگذارید، زیرا باعث می‌شود هم پول بیشتری خرج کنید و هم غذای ناسالم بخورید.

منبع: نمناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی