تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طالع بینی هفته اول شهریور ماه برای متولدین سال‌های مختلف

طالع بینی یک سرگرمی محبوب شیرین است. در مطلب زیر طالع بینی هفته اول شهریور ماه را برای متولدین ماه‌های مختلف بخوانید. یادتان باشد که طالع بینی فقط سرگرمی است!

کد خبر: ۱۰۶۶۰۵
۱۷:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

فال هفته اول شهریور ماه

دیدارنیوز: طالع بینی یک سرگرمی محبوب برای خیلی از آدم‌هاست که به کنجکاوی معمول آدم‌ها در مورد آینده جواب می‌دهد و خواندن و شنیدن آن معمولا شیرین است. طالع بینی متولدین ماه‌های مختلف را در روز‌های ۵ تا ۸ شهریور در ادامه بخوانید. فقط یادتان باشد که سرگرمی است نه چیز دیگری!

طالع بینی متولدین فرودین هفته اول شهریور ماه

شنبه تا یکشنبه احساس می‌کنی دلت تغییر و هیجان بیشتر در زندگی عاطفی می‌خواهد. ممکن است برای مدت کوتاهی بی‌ثباتی یا دراماهایِ گذرا در رابطه‌ات تجربه کنی. اما انعطاف، ذهن باز و روشن، قدرت کنار آمدن با تغییرات کوچک رابطه را روی مسیر سالمش نگه خواهد داشت. این چند روز فرصت خوبی برای کار‌های خلاقانه و تلاش برای یادگرفتنِ یک مهارت جدید یا نظریه جدید است به‌خصوص اگر به مربوط به تجربه‌های خلاقانه باشد. مثلاً گلدانی جدید درست کن یا نقاشی کوچکی بکش یا حتی مسیر هر روزه‌ات را تغییر بده. خلاقیت در تغییرات کوچک است.

طالع بینی متولدین اردیبهشت هفته اول شهریور ماه

به‌نظر می‌رسد در این چند روز بخش فکری و معنوی ذهنت فعال و آماده است تا کمک کند دانش خودت را در زمینه‌ای عمیق‌تر کنی یا مسئله‌ای را بهتر بفهمی که مدتی است با آن کلنجار می‌روی. ایده‌هایی را که قبلاً فقط به صورت سطحی فهمیده بودی، عمیق‌تر درخواهی یافت. وقت خیلی خوبی است برای مطالعه چیز‌هایی که لایه‌های مختلف و پنهان دارند مثلا ستاره‌شناسی یا روان‌شناسی. ممکن است کسی را ملاقات کنی که تاثیر عمیقی بر خودآگاهی تو یا طرز تفکرت خواهد داشت، وقت خیلی خوبی است برای یاد گرفتن، اما مراقب باش که خیلی در بند این رابطه نیافتی. یاد بگیر و یاد بده. 

طالع بینی متولدین خرداد هفته اول شهریور ماه

احساس مهربانی می‌کنی و در چنین شرایطی شروع شدن یک رابطه عاطفی جدید خیلی محتمل است. اگر همین حالا پارتنر داری و در رابطه هستی بنابراین منتظر شکل جدیدی از لذت یا سورپرایز عاشقانه باش. یک ماجراجویی در رختخواب یا شکل جدیدی از ابراز عشق راه خوبی برای تخلیه انرژی این چند روز است. انتظارِ غیرمنتظره‌ها را داشته باش حتی زمان انجام فعالیت‌های روتینی مثل خرید کردن. حتی این شانس هست که یک امتیاز مالی یا مثلا یک اضافه حقوق نامنتظر در این روز‌ها خوشحالت کند.

طالع بینی متولدین تیر هفته اول شهریور ماه

قدرت بسیار زیادی در قانع کردن دیگران خواهی داشت. فرصت خوبی است برای رفتن به سراغ مشکلاتی که مدت‌ها زیر فرش قایم‌شان کرده‌ای چرا که در این روز‌ها عمیق‌تر فکر می‌کنی و بهتر ارتباط برقرار می‌کنی. می‌توانی با مطالعه یا جستجو، یا از طریق تحقیق و پرسش از دیگران ماجرای مبهمی که ذهنت را مشغول کرده، روشن کنی. کشف‌های بسیار عمیقی در این چند روز محتمل است. ممکن است چیزی را خیلی عمیق و خیلی ناشناخته در مورد خودت کشف کنی، چیزی از اعماق روحت که تا به حال به آن فکر نکرده‌ای. 

طالع بینی متولدین مرداد هفته اول شهریور ماه

این چند روز را برای برنامه‌ریزی بلندمدت انتخاب کن، چه در زندگی عاطفی چه در زندگی کاری چراکه وسعت دید و درک بسیار روشن اجازه می‌دهد که عمیق‌ترین گوشه‌های چیز‌هایی که با آن درگیر هستی را ببینی. تفکرمثبت و دلگرم‌کننده‌ات هرکسی را می‌تواند قانع کند، پس تردید نکن و اگر از کسی چیزی می‌خواهی به او بگو به احتمال زیاد نمی‌تواند مقاومت کند. خوش‌بینی تو در مورد موضوع مهمی که به آن مشغولی با خبر‌های خوبی که از دیگران می‌گیری کامل خواهد شد.

طالع بینی متولدین شهریور هفته اول شهریور ماه

خوشحالی و هیجان در زندگی اجتماعی و عاطفی خواهی داشت. طبیعت دوست‌داشتنی‌ات را به همه نشان خواهی داد که در کنار استعدادت، اصالت و یگانگی سلیقه‌ات را هم نشان خواهد داد. آنچه به نمایش می‌گذاری آدم‌های جالب و شجاع را جذب خواهد کرد آن‌ها که حاضرند خطر کنند و ببینید این راه به کجا می‌رود. چیزی را برای خودت ممنوع نکن، به‌خصوص اگر طبیعت خجالتی داری دایم به خودت یادآوری کن که تا دوشنبه هیچ چیز خطرناکی در نمایش خودت نیست. وقت بسیار خوبی برای پیدا کردنِ دوستان و البته عشاقِ جدید.

طالع بینی متولدین مهر هفته اول شهریور ماه

تغییرات مثبت و هیجان‌انگیز در مورد زندگی عاطفی یا پول یا هر دو. یک رابطه عاشقانه جدید ممکن است، احتمالا با آشنایی ازطریق اینترنت وقت خوبی است برای یک خرید هیجان‌انگیز مثلا لباس، زیورآلات یا هرچیز هیجان‌انگیز دیگر. استعداد خلاقانه‌ات در اوج است پس می‌توانی دست به کاری بزنی و سبک خاص خودت را دربیاوری. یک سورپرایز در پیش داری که ممکن است یک دعوت، یک هدیه یا یک تقدیر ویژه باشد شاید هم تلاشی محبت‌آمیز برای نزدیکی بیشتر.

طالع بینی متولدین آبان هفته اول شهریور ماه

فرصتی ایده‌آل برای اینکه از آدم‌ها چیزی بخواهی یا با آن‌ها در مورد موضوع حساسی صحبت کنی. قدرت تفکر و نفوذی که روی دیگران داری را می‌توانی در مورد فروش، کار، مذاکره، چانه‌زنی یا هر تعامل دیگری بزرگ یا کوچک به کار ببری. کسی را ملاقات خواهی کرد که اثرات عمیقی بر تو خواهد داشت، این تاثیر ممکن است در ارتباط با ایده‌ای باشد که مدتی است به آن فکر می‌کنی یا ممکن است آغاز یک رابطه دوستی باشد یا یک رابطه عاطفی موفق و طولانی‌مدت. اطرافت را درست نگاه کن. 

طالع بینی متولدین آذر هفته اول شهریور ماه

آزادی بیشتری برای لذت‌بردن از روابط اجتماعی تجربه خواهی کرد. تغییرات مثبت در زندگی عاطفی ممکن است منجر به عشق در نگاه اول شود یا فاز جدیدی از رابطه عاطفی که همین حالا داری ایجاد کند. شریک عاطفیت تقاضای هیجان بیشتر در رابطه را دارد و کمک می‌کند تا بخش‌های نامعمول و پنهان‌مانده‌ای از خودت را کشف کنی و از آن لذت ببری. پیشرفت‌های خلاقانه‌ای که داری کمک می‌کند تا آن وجه هنری یا موسیقیایی خودت را بیشتر بشناسی و سبک مخصوص به خودت را پیدا کنی. وقت خوبی است که یک مدل موی جدید یا لباس جدید یا وسیله جدید را امتحان کنی. برای تجربیات جدید به خودت جرئت بده، پیشمان نخواهی شد. 

طالع بینی متولدین دی هفته اول شهریور ماه

آزادی تو یا قدرت بروزِ خودت آن‌طور که هستی ممکن است در این چند روز با محدودیت‌هایی روبرو باشد. یک عدم تعادل میان آنچه می‌خواهی بکنی و آنچه مجبور هستی بکنی پیش خواهد آمد که باعث خستگی و شاید حتی تنش با اطرافیان شود. پس خیلی مهم است که انعطاف‌پذیر باشی، موقعیت را بپذیری و ذهنت را نسبت به تغییراتی که ناچار باید با آن سازگار شوی باز بگذاری. مسئولیت‌هایت را در در پایین‌تر حد ممکن نگه دارد و انرژی را برای روز‌های سخت ذخیره کن. کارِ سخت، صبوری و خودتنظیمی چیز‌هایی است که در این چند روز به کارت خواهد آمد. نگران نباش این دوران موقتی است.

طالع بینی متولدین بهمن هفته اول شهریور ماه

این روز‌ها برایت خوش‌بینی، بخشندگی، شانس خوب و خبر‌های خوب می‌آورد. اگر به این‌ها تفکر مثبت، اعتماد به خود و نگاه بلندتر به آینده را اضافه کنی روز‌هایی عالی برای ارتباط با دیگران، تحقیق، مطالعه و برنامه‌ریزی برای آینده پیش رو خواهی داشت. ممکن است برنامه‌ریزی برای سفر به جایی دور را شروع کنی، اصلا نگران نباش سفر خوبی خواهد بود. دوست شدن با دیگران ساده‌تر از قبل به نظر می‌آید، دوستی‌هایی که منافع متقابل برایت دارند و آینده ثابت می‌کند که به زحمتش می‌ارزیده، پس رو به روابط جدید ساده‌گیر و باز باش.

طالع بینی متولدین اسفند هفته اول شهریور ماه

احتمالاً بیشتر از روز‌های دیگر احساساتی، مشتاق، رومانتیک، تخیل‌پرداز و البته خلاق هستی. در این روز‌ها نسبت به احساسات دیگران خیلی بیشتر از قبل حساس هستی، به غرایزت اطمینان کن به‌خصوص در مورد رابطه عاطفی که داری، چیزی که حس می‌کنی واقعیت دارد. یک رابطه خیلی ایده‌آل عاشقانه یا یک دوستی پُرمهر به تو نزدیک است، چشم‌هایت را خوب باز کن. فرصت خوبی است برای مدیتیشن، رویاپردازی و هر فعالیت معنوی که به آن علاقه داری، وقتی هم باز کن برای تجربه‌کردن فعالیتی معنوی به تو حس خوبی خواهد داد.

منبع: کانال تلگرامی روزها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی