تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام ساعات کار مراکز واکسیناسیون در تهران

با اعلام ساعت کار مراکز تزریق واکسن در پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران پایتخت، شهروندان از ساعت ۸ تا ۱۴ می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۰۶۵۹۳
۱۶:۳۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

ساعات کار مراکز واکسیناسیون

دیدارنیوز ـ به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، همچنین سه پایگاه این مدیریت همه روزه تا ساعت ۲۲ فعال هستند. مراکز تزریق واکسن در پایگاه‌های مدیریت بحران همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ فعال است و شهروندان با در دست داشتن کارت ملی و پیامک اعلام شده از مراکز درمانی می‌توانند جهت تزریق واکسن به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

بر اساس گزارش دریافتی از ستاد‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه، ۳ پایگاه طالقانی، اشراق و طرشت تا ساعت ۲۲ نیز فعال است در عین حال فعالیت این پایگاه‌ها به میزان موجودی واکسن نیز بستگی دارد، این مراکز همچنین روز‌های پنج شنبه فعال است.

همچنین افراد دارای بیماری خاص نیز علاوه بر شهروندانی که در نوبت سنی تزریق واکسن اعلام شده اند، می‌توانند جهت انجام واکسیناسیون به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

پایگاه‌های مدیریت بحران ایثار، طرشت، بوستان طالقانی، اشراق، صیاد شیرازی، بروجردی، بیمه، سازمان برنامه، کن، والفجر، ایرانشهر، دماوند، فتح، بریانک، انبار نفت، پیروزی، آیت الله سعیدی، نارنج، زیتون، بعثت، مدائن، بوستان ولایت، وحدت اسلامی و شهرک استقلال از جمله پایگاه‌های مدیریت بحران هستند که تزریق واکسن در این مراکز انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی