تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
در سه ماهه گذشته

غرق شدن ۶۱ نفر در سواحل دریای خزر

علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به غرق شدن ۶۱ نفر در سواحل این استان طی سه ماهه گذشته از افزایش ۹۷ درصدی غریق در سواحل دریای خزر خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۵۶۸
۱۴:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

افزایش غرق شدن در دریای خزر

دیدارنیوز ـ علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: در سه ماهه خرداد، تیر و مرداد، ۶۱ نفر بر اثر غرقشدگی در دریای مازندران جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند، افزود: از کل موارد غرقشدگی در این سه ماه ۵۴ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در این مدت شهرستان‌های محمودآباد با ۱۴، چالوس با ۱۰ و بابلسر با ۹ فوتی بیشترین و شهرستان بهشهر با یک مورد کمترین موارد مرگ ناشی از غرق شدگی را داشتند.

عباسی افزود: آمار‌های موجود نشان می‌دهد که بیشتر شناگران در ساعات ۸ تا ۲۰ با تعداد ۴۶ نفر غرق شدند. بر اساس آمار‌ها بیشترین ماهی که در آن غرق شدگی اتفاق افتاد به ترتیب مربوط به تیر ماه با ۳۱، خرداد با ۱۸ و مرداد با ۱۲ گزارش شده است.

وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر غرق شدگان در سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۱۸ مورد و بعد از آن ۱۱ تا ۲۰ با ۱۶ مورد و ۳۱ تا ۴۰ با ۱۰مورد غرقی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تأکید بر اینکه مرگ ناشی از غرق شدگی عمدتاً به دنبال شنا در مناطق غیرمجاز و ایمنسازی نشده اتفاق می‌افتد از هموطنان و مسافران میخواهد تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده کنند و به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی