تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فدراسیون سوریه: AFC هنوز درباره گرفتن میزبانی از ایران پاسخ نداده است

یک منبع در فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پاسخی به درخواست این کشور برای لغو میزبانی از ایران دریافت نکرده است.

کد خبر: ۱۰۶۵۴۹
۱۳:۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

فدراسیون سوریه: AFC هنوز درباره گرفتن میزبانی از ایران پاسخ نداده است

دیدارنیوز - به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال سوریه در نخستین بازی خود در انتخابی جام جهانی پنج شنبه هفته بعد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران برود.

فدراسیون فوتبال سوریه نسبت به میزبانی ایران اعتراض کرد. روز گذشته ابراهیم ابا زید، دبیر کل فدراسیون فوتبال سوریه گفت که از یک طرف شیوع ویروس کرونا در ایران و از طرف دیگر نبود VAR در ورزشگاه آزادی باعث شده است تا آنها خواستار لغو میزبانی ایران شوند.

البته ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست سوری ها مخالفت کرده است.

یک منبع در فدراسیون فوتبال سوریه در واکنش به این موضوع گفت: فدراسیون فوتبال سوریه هیچ پاسخی از AFC برای لغو میزبانی ایران دریافت نکرده است. ما تلاش می کنیم تا بازی با ایران در کشور ثالث برگزار شود اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی