تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

گزینه‌های ریاست ساختمان شیشه‌ای میرداماد

بعد از انتخاب وزیر اقتصاد دولت سیزدهم، بازار‌های مالی در انتظار انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی است.

کد خبر: ۱۰۶۵۳۲
۱۱:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

گزینه‌های ریاست بانک مرکزی

دیدارنیوز ـ با تشکیل تیم اقتصادی دولت سیزدهم و تایید وزیر اقتصاد، انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعیین معاون اقتصادی رئیس جمهور تقریبا ۹۰ درصد تیم اقتصادی دولت تشکیل شده است.

بانک مرکزی که به عنوان مسئولی که نهاد اصلی نظارت بر سیاست‌های پولی و مالی است هنوز با حضور «اکبر کمیجانی» مدیریت می‌شود. همین موضوع تا حدودی در روند بسیاری از مسائل بانکی و مالی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم گذاشته است.

حال با نهایی شدن و تایید صلاحیت گزینه وزارت اموراقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم؛ وی باید پیشنهاد انتصاب رئیس کل بانک مرکزی را به رئیس جمهور بدهد. این میان احتمال انتصاب چندین نفر به عنوان رئیس کل بانک مرکزی قوت گرفته است.

منابع آگاه سه گزینه اصلی را برای تصدی ریاست بانک مرکزی اعلام می‌کنند که این سه گزینه شامل «علی صالح آبادی»، «محمد هادی زاهدی وفا» و «عبدالله طالبی» هستند. همچنین گمانه زنی‌های رسانه‌ای اسامی «علی طیب نیا» و «محمدرضا فرزین» را نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی این تصدی عنوان می‌کنند.

اما گزینه تازه‌ای که به نامزد‌های ریاست کل بانک مرکزی در دولت «سیدابراهیم رئیسی» اضافه شده و به نظر شانس بالایی هم دارد، «غلامرضا سلیمانی» رئیس کل کنونی بیمه مرکزی است.

برچسب ها: بانک مرکزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی