تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پرسپولیس و ماموریت باقیمانده در نقل و انتقالات: خرید مهاجم!

باشگاه پرسپولیس اگرچه در فصل نقل و انتقالات به خوبی سپاهان و استقلال عمل نکرد اما بازیکنانی را در پست‌های مختلف جذب کرد اما جای خالی یک مهاجم کلاسیک در خریدهای باشگاه تهرانی مشهود است.

کد خبر: ۱۰۶۴۷۲
۲۱:۴۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

یحیی گل محمدی خرید مهاجم

دیدارنیوز: پرسپولیسی‌ها با خرید رضا اسدی جالی خالی نورالهی را پر کردند و پیش از آن با خرید علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی خط دفاع خود را سر و سامان داده بودند، اما ...

پرسپولیس درون دروازه لک و رادو را دارد و با هر دو به توافق رسیده است و در خط دفاع با جذب نعمتی و ابراهیمی به خواسته‌هایش رسید.

مهم‌ترین چالش پرسپولیس پر کردن جای نورالهی و مغانلو بود که در این خصوص نام بازیکنان زیادی مطرح شد. در نهایت رضا اسدی به پرسپولیس پیوست تا در کنار رضا دهقانی خرید‌های پرسپولیس در خط میانی باشند.

حالا پرسپولیس فقط در خط حمله اقدام مناسبی نداشته و آخرین هدف پرسپولیسی‌ها جذب یک مهاجم است.

پرسپولیس در خط حمله خود گزینه‌های قابل اعتمادی دارد و با وجود عبدی، آل کثیر، عالیشاه و حتی وحیدی امیری شاید نیازی به جذب مهاجم نداشته باشد، اما تجربه تلخ کمبود بازیکن در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ یحیی را نگران کرده و نمی‌خواهد در هیچ پستی کمبود بازیکن داشته باشد تا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به واقعیت تبدیل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی