تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خبر خوش برای تهرانی ها، طراحی ۲۸۸ واحد مسکونی در غرب تهران

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در مورد آخرین وضعیت پروژه کوهسار گفت: این پروژه ۲۸۸واحدی در ۴ بلوک ۸ طبقه‌ای ، در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع واقع در غرب تهران با معماری نوین و خاص طراحی شده است.

کد خبر: ۱۰۶۴۱۵
۱۰:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

 

 

ساخت ۲۸۸ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در غرب تهران

دیدارنیوز: گروه مالی فیروزه در سال 1390 شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران را خریداری کرد این شرکت با بیش از 250هزار سهام‌دار یکی از پرجمعیت‌ترین شرکت‌های بورسی کشور است.

بعد از خریداری وتوصا توسط بخش خصوصی این شرکت پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد و هر ساله به دارایی‌های تحت مدیریت آن افزوده شد.

امروز این شرکت، طی 5 سال تجربه کاری و جایگاه  جدیدش در بازار سرمایه دارایی و مالکیت شرکت‌های، سرمایه‌گذاری سبحان، سرمایه‌گذاری جامی، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و… را در  اختیار دارد.

وتوصا با سرمایه 400میلیارد تومان، جزء خوش‌نام‌ترین و شفاف‌ترین‌های بازار سرمایه  است که طی 5 سال گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به مشکل مسکن وارد پروژه ساختمانی موفقی به نام «کوهسار » شد که این تنوع در سرمایه‌گذاری باعث تغییر چهره  منطقه کن در غرب تهران شد.

مدیریت بخش خصوصی با بهینه‌‌سازی ساختار دارایی‌ها،  بالابردن سطح شفافیت ، ایجاد تنوع در دارایی‌های مالی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدیدی مانند حوزه مسکن، این شرکت را از یک شرکت کم بازده به یک شرکت سودآور و خوشنام در بازار سرمایه ایران مبدل نمود.

حسام‌الدین عبادی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در مورد آخرین وضعیت پروژه کوهسار گفت: این پروژه  288واحدی در 4 بلوک 8 طبقه‌ای ، در زمینی به مساحت 7000 متر مربع واقع در غرب تهران با معماری نوین و خاص طراحی شده است. پروژه کوهسار دارای فضایی زیبا و ایده‌آل است که سطح اشغال بناها حدودا 40 درصد از کل مساحت زمین بوده و مابقی به فضای سبز و محوطه اختصاص دارد.

وی گفت: زیر بنای کل پروژه نزدیک به 42000 متر است که 24500 متر متعلق به بلوک A و B و 17500 متر متعلق به بلوک C  و D است. این مجموعه دارای دو سالن اجتماعات 170 و 50 متر مربعی نیز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی