تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بهمن نظری درگذشت

بهمن نظری مجسمه‌ساز و طراح ایلامی، روز گذشته (چهارشنبه، سوم شهریورماه) به علت ایست قلبی از دنیا رفت.

کد خبر: ۱۰۶۳۸۲
۱۶:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

بهمن نظری درگذشت

دیدارنیوز ـ عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت‌وگویی اعلام کرد: «بهمن نظری سال‌ها بود که از بیماری کبدی رنج می‌برد. او پیش از فوت چند روزی در بیمارستان بستری بود و در نهایت متاسفانه به علت ایست قلبی درگذشت.»

خودآموز گفت: «بهمن نظری به علت بیماری، عضو بیمه شده و مستمری‌بگیر صندوق اعتباری هنر در وزارت ارشاد بوده است.»

او همچنین اعلام کرد: «فردا نگارخانه‌ای تخصصی در شهرستان سردان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که به نام بهمن نظری نام‌گذاری شده است.»

مراسم تشییع پیکر و خاک‌سپاری این هنرمند ۴۵ ساله امروز (پنجشنبه، چهارم شهریور) با حضور جمع محدودی از هنرمندان و بنا بر اعلام، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه هنرمندان بهشت رضای ایلام برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پی درگذشت بهمن نظری پیام تسلیتی را منتشر کرده و نوشته است: «بهمن نظری هنرمند خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف هنری مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، کاریکاتور و انیمیشن فعالیت داشت و آثارش را متناسب با ایده‌های خود در چند رشته هنری ارائه می‌کرد. نمونه‌ای از هنرمندان توانمند استان است که از طبیعت و ظرفیت‌های استان ایلام نیز در آثارش بهره می‌گرفت و افتخار‌های ملی و بین‌المللی کسب کرد.

درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده عزیزش، جامعه فرهنگ و هنر بویژه استان ایلام تسلیت می‌گویم و برای زنده‌یاد نظری رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی