تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرعت خودرو‌ها در روز‌های تعطیل توسط دوربین‌های سطح شهر تهران رصد می‌شود

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز با توجه به خلوتی معابر برخی رانندگان از این موضوع سوء استفاده کرده و اقدام به حرکت با سرعت‌های بالا و سبقت‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۶۳۶۱
۱۲:۲۴ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

سرعت خودرو‌ها و دوربین‌های سطح شهر

دیدارنیوز ـ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خلوتی معابر صبحگاهی در روز پنج شنبه و نبودن ترافیک صبحگاهی در این ساعات روز باعث افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های غیر مجاز برخی می‌گردد که رانندگانی که قصد انجام اینگونه تخلفات را دارند باید توجه داشته باشند که تمامی رفتار ترافیکی آن‌ها توسط همکاران بنده و دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و سامانه‌های مربوطه مورد ارزیابی و بررسی و رصد قرار خواهند گرفت و برای این دست از رانندگان پرخطر که این تخلفات را مرتکب می‌شوند حتماً پیامک ارسال خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با بیان اینکه این تخلفات تماماً در قرارگاه کنترل سرعت پیگیری می‌شود، افزود: سرعت‌ها در این مرحله به سه بخش تقسیم شده که بخشی از سرعت‌ها تا ۳۰ کیلومتر بیش‌تر از حد مجاز است و بخش دیگری ۳۰ کیلومتر تا ۵۰ کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم نیز سرعت‌های بالاتر از ۵۰ کیلوتر در ساعت می‌باشد که قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعت‌های بالاتر ۵۰ کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل می‌کند.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در صورت تکرار اینگونه تخلفات راننده می‌بایست در پلیس راهور تهران بزرگ حاضر شده و ضمن توجیه و آموزش در خصوص عدم ارتکاب مجدد تخلفات حادثه ساز تعهد بدهد.

وی از رانندگان خواست در روز‌هایی که در سطح شهر تهران بزرگ ترافیک نداریم و با خلوتی معابر روبرو هستیم ضمن احترام به قوانین و مقررات از حرکت با سرعت‌های بالا و سبقت‌های ناگهانی و غیر ضرور جدا خودداری کرده و با تردد با سرعت مجاز و مقرره باعث بروز حوادث خطرناک در معابر نگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی