تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۴۰۰ هزار دلار از رقم قرارداد قائدی کجاست؟ باشگاه استقلال شفاف‌سازی کند

مهدی قائدی با یک قرارداد افسانه‌ای به تیم شباب الاهلی امارات پیوسته است. حالا، اما شائبه‌هایی در مورد درآمد باشگاه از این قرارداد پیش آمده و شنیده می‌شود که ۴۰۰ هزار دلار یا یوور به حساب یک شخص خاص ریخته شده است.

کد خبر: ۱۰۶۳۵۲
۱۱:۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

قائدی در شباب الاهلی رقم قرارداد

دیدارنیوز: باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر با شفاف سازی جلوی شائبه‌ها و شایعه‌ها را بگیرد و اجازه ندهد اهالی فوتبال این شایعه‌ها را باور کنند.

 باشگاه استقلال هنوز مبلغ دقیق فروش مهدی قائدی را اعلام نکرده و همین کار عجیب استقلالی‌ها که ایجاد شائبه می‌کند، شایعه‌های زیادی را در محافل فوتبالی به همراه داشته است، اما جدیدترین شایعه از معرفی نماینده کارگزار و اسپانسر استقلال به باشگاه اماراتی برای دریافت پول فروش مهدی قائدی خبر می‌دهد.

شایعه شده باشگاه استقلال نماینده کارگزار خود را به حاشیه خلیج فارس فرستاده تا این مبلغ که هنوز میزان دقیق آن برای کسی غیر از مدیران باشگاه مشخص نیست را از باشگاه شباب الاهلی بگیرد و به ایران بیاورد.

درباره این که چرا استقلال می‌خواهد از باشگاه شباب الاهلی پول نقد بگیرد و حاضر نیست این مبلغ از راه قانونی به حساب باشگاه و خزانه دولت ریخته شود، دو روایت وجود دارد؛ یکی این که به خاطر تحریم‌های ایران، باشگاه اماراتی از واریز پول به حساب یک باشگاه ایرانی خودداری می‌کند و البته بانک‌های اماراتی هم از ترس این که به دلیل تحریم‌ها علیه ایران دچار مشکل شوند، حاضر به انتقال این پول به حساب یک باشگاه ایرانی نیستند و روایت دوم این که باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌هایی که در داخل ایران دارد، حسابش به گونه‌ای توقیف است و هر چه پول به حساب این باشگاه یا حتی به خزانه دولت به نام این باشگاه واریز شود، طلبکاران به حکم قانون این پول را به جای مطالبات شان برداشت خواهند کرد. برای باشگاه استقلال در یکی از پرونده‌ها حکم توقیف اموال صادر شده و دقیقا به همین دلیل است که کارگزار و اسپانسر استقلال مدتهاست پولی به حساب باشگاه نمی‌ریزد و از راه‌های دیگر برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات و یا پرداخت معوقه‌های بازیکنان، پول در اختیار باشگاه می‌گذارد!


بیشتر بخوانید: شهریار مغانلو به هواداران پرسپولیس: دیگر شما را نمی‌شناسم


به هرحال چه دلیل این کار تحریم‌ها باشد و چه ترس از طلبکاران، گویا استقلال تصمیم گرفته با دور زدن قانون، از باشگاه اماراتی پول نقد بگیرد و از طریق نماینده کارگزار خود این پول را به تهران منتقل کند، اما موضوعی که عجیب به نظر می‌رسد شایعه انتقال ۴۰۰ هزار یورو و به روایتی ۴۰۰ هزار دلار از این پول به حساب یک شخص خاص است. شایعه‌ای که رد آن نیاز به شفاف سازی باشگاه استقلال دارد.

معلوم نیست چرا باشگاه استقلال خیلی شفاف رقم فروش قائدی را اعلام نمی‌کند و جلوی این شایعه‌ها و شائبه‌ها را نمی‌گیرد. وقتی رقم اعلام نمی‌شود و یک نفر از طرف باشگاه یا اسپانسر استقلال به امارات می‌رود تا از شباب الاهلی پول نقد بگیرد، این شائبه ایجاد می‌شود که شاید قرار است بخشی از پول خارج از باشگاه تقسیم شود به خصوص که شایعه شده یک شخص خاص ۴۰۰ هزار یورو یا دلار از محل فروش قائدی دریافت می‌کند!

منتظریم باشگاه استقلال دست از این رویه عجیبی که اتخاذ کرده بردارد و خیلی شفاف مبلغی که از فروش قائدی نصیب این باشگاه می‌شود را اعلام کند. در تمام دنیا رقم فروش بازیکنان، سود باشگاه از محل فروش و ... به صورت شفاف اعلام می‌شود و معلوم نیست چرا باشگاه استقلال فکر می‌کند این موضوع باید محرمانه باشد؟ همین اشتباه باعث شده شایعه شود مبلغی که در نهایت به باشگاه تعلق می‌گیرد با پولی که از باشگاه اماراتی خارج می‌شود یکسان نیست و فقط ۴۰۰ هزار یورو یا دلار آن به جیب یک شخص خاص خواهد رفت.

رسانه طرفداری که این گزارش را منتشر کرده است اعلام آمادگی کرده که پاسخ باشگاه استقلال را منتشر کند. 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی