تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف داروی غیرمجاز در تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۹ هزار قلم انواع دارو‌های غیرمجاز در شمال شرق تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۳۰۷
۱۷:۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

داروی غیرمجاز در تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص توزیع دارو‌های غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیراستاندارد در شمال شرق تهران ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این دارو‌ها که علاوه بر شمال شرق تهران در بعضی از محلات دیگر مانند ناصر خسرو نیز توزیع می‌شد و نه تنها مشکلی را در زمینه درمان بیماران حل نمی‌کرد، بلکه بعضا وخامت حال بیماران را نیز منجر می‌شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در ادامه به چندین عملیات پیچیده پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهمان و محل دپوی دارو‌ها اشاره کرد و افزود: محل نگهداری و دپو این دارو‌ها در حوالی پاسداران شناسایی و نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام پلیسی تصریح کرد: در بازرسی از این مکان ۷۹هزار و۲۵۰ قلم انواع دارو، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودر‌های بدنسازی غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف و در این رابطه نیز ۲ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این دارو‌ها به دلیل تقلبی بودن و همچنین اتمام تاریخ مصرفشان قابلیت درمانی ندارند و باید با نظارت مسئولان وزارت بهداشت و نماینده دادستان معدوم شوند، خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده هر ۲ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی