تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ممنوعیت تردد در جاده‌ها/ آیا سفر همچنان ممنوع است؟

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با یادآوری ادامه ممنوعیت‌های تردد تاکید کرده که اجرای طرح منع تردد سراسری دستکم تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه به قوت خود ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۶۲۹۹
۱۶:۵۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

ممنوعیت تردد در جاده‌ها

دیدارنیوز ـسرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت اجرای طرح منع تردد سراسری در جاده‌های کشور از حدود دو هفته پیش آغاز شده بود، گفت: اجرای این طرح بنا بر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا همچنان و دستکم تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز هر تصمیمی که از سوی ستادملی مقابله با کرونا اتخاذ شود، اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح منع تردد سراسری همچنان و با قوت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانند روز اول اجرای طرح، طرح منع تردد بین استانی در حال اجراست و ماموران پلیس با حضور در ورودی و خروجی‌های بین استانی از تردد خودرو‌ها جلوگیری کرده و آنان را مبدا باز می‌گرداند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: خودرو‌های متخلف نیز بسته به وضعیت آن استان یک میلیون یا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

شیرانی درباره اینکه آیا پس از ساعت ۲۴ روز جمعه منع تردد لغو شده و تردد خودرو‌ها عادی می‌شود یا خیر به ایسنا گفت: در این مورد در جلسه ستادملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و به پلیس ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. اما اگر تصمیم جدیدی هم گرفته نشود، مطابق مصوبه قبلی و بر اساس وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌ها محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود. در نتیجه اینطور نیست که محدودیت‌های سفر برداشته شود.

به گفته وی، اجرای طرح منع تردد شبانه نیز همچنان در تمام شهر‌های کشور اجرا می‌شود و خودرو‌های فاقد مجوز از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از شهروندان خواست که از انجام سفر و تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند تا با سرعت بیشتری بتوان از شرایط دشوار کرونایی عبور کرده و چرخه انتقال متوقف شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی