تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

موافقت کمیسیون کشاورزی مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۲۴۴
۱۲:۵۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

موافقت کمیسیون کشاورزی مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو

دیدارنیوز - احدآزادی خواه در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره علی‌اکبر محرابیان، وزیر پیشنهادی نیرو را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص مدارک تحصیلی وزیر پیشنهادی نیرو گفت: انطباق مدارک ایشان با وزارت خانه مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. مدرک کارشناسی آقای محرابیان مهندسی عمران در دانشگاه علم صنعت و مدرک ارشدشان را در رشته اقتصاد دانشگاه تهران گذراندند. ایشان هم‌اکنون دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات و در مرحله دفاع از رساله هستند. موارد فوق به تأیید وزارت علوم رسیده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی اکبر محرابیان رزمنده دفاع مقدس است. ایشان مدیریت طرح‌های مهر ماندگار را برعهده داشتند و به مدت ۲ سال و ۶ ماه در دولت نهم و دهم فعالیت کردند. ایشان عضو شورای پول و اعتبار بودند و در دو مرحله از مجلس برای وزارت صمت رای اعتماد گرفتند.

آزادی خواه با اشاره به بخشی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو و انتظارت نمایندگان مجلس از تطابق ۸۶ درصدی برنامه‌های این وزیر  با اسناد بالا دستی خبر داد و گفت: برنامه‌های ایشان مدیریت تنش آبی، طرح‌های احیا و تعادل بخشی تالاب‌ها و دریاچه‌ها، افزایش طرفیت برق تجدیدپذیر، بهبود شاخص‌های بهره‌وری شبکه برق روستایی و… قابل دفاع است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی