تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت این لژیونر به لیگ برتر قطعی شد

جعفر سلمانی بازیکن تیم ملی و باشگاه پورتیموننزه پرتغال به طور حتم در فصل پیش رو در یکی از تیم های لیگ برتری بازی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۶۲۰۹
۱۰:۲۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

بازگشت این لژیونر به لیگ برتر قطعی شد

دیدارنیوز - ین بازیکن به دلیل دستمزد کمی که از تیم پرتغالی می گیرد تصمیم گرفته در ادامه حضور در یک باشگاه لیگ برتری را تجربه کند. او که پیش از حضور در باشگاه پرتغالی در تیم صنعت نفت بازی می کرد حالا به دلیل دعوت به اردوی تیم ملی و لژیونر شدن با پیشنهادات خوبی از سوی تیم های گل گهر، سپاهان و استقلال مواجه شده است. او هم اکنون در حال برنامه ریزی برای سفر به تهران و عقد قرارداد با یک باشگاه داخلی است. البته از آنجایی که با باشگاه پورتیموننزه قرارداد دارد باید با دادن مبلغ رضایتنامه با یک تیم ایرانی قرارداد امضاء کند یا به صورت قرضی به بازی های لیگ برتر باز گردد.

با توجه به اینکه شرایط مالی باشگاه های گل گهر و سپاهان بهتر است به نظر می رسد جعفر سلمانی در نهایت پیراهن یکی از این دو تیم را برتن خواهد کرد که اولویت بدون شک سپاهان خواهد بود. ممکن است او به عنوان بازیکن قرضی به یکی از این دو تیم ملحق شود. جعفر سلمانی در تیم پورتیموننزه با پیام نیازمند دروازه بان فصل گذشته تیم سپاهان همبازی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی