تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نیکزاد درباره لابی‌های پشت پرده قالیباف برای رای اعتماد: خبر نداریم

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس درباره وجود برخی جلسات برای رای اعتماد دادن به وزرا توسط قالیباف بی خبر است و گفت نمایندگان رای خود را دارند.

کد خبر: ۱۰۶۱۱۴
۱۴:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

نیکزاد

دیدارنیوز - محمود احمدی بی غش در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما نباید نماینده و نماینده تر داشته باشیم تا رویه مجلس و رئیس مجلس گذشته تکرار شود. سید ابراهیم رئیسی تعدادی از افراد که مورد وثوقش بوده را معرفی کرده است. دو حالت بیشتر ندارد یا با استدلال آنها را رد می کنیم و یا آنها را تایید می کنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدعی شد: محمدباقر قالیباف جلساتی را منعقد می کند و از بعضی افراد می خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند. همه ما می توانیم مخالف یا موافق باشیم. این چه رویه ای است، اگر نمی خواهید نظرتان را صریح اعلام کنید، جلسه غیر علنی تشکیل دهید و استدلال کنید و بگویید به این چند نفر رای ندهید یا برعکس.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ما باید با مردم صحبت کنیم. اینکه عده ای گلچین شوند، به آنها خط دهی شود که فلانی یا بهمانی بیفتد و یا فلانی رای اعتماد بگیرد روا نیست. همه نماینده ها اهل فهم هستند. لطفا این موضوع را مدیریت کنید.

سخنان محمود احمدی بی غش اعتراض چند نماینده، مخصوصا احمد امیرآبادی فراهانی را در بر داشت و باعث پاسخ علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت شد.

نیکزاد گفت: ما از جلساتی که می فرمایید خبر نداریم. هیچ کسی نمی تواند در نظر نمایندگان تاثیر بگذارد. ممکن است نمایندگان به بسیاری از جلسات دعوت شوند اما نمایندگان فکر می کنند و هر کس رای خودش را دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی