تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بادامچیان: نمایندگان مجلس با رای بالای خود به وزرا، رییسی را یاری دهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از نمایندگان مجلس خواست ضمن بررسی دقیق و آگاهانه وزرای پیشنهادی، رییس جمهور را با رای بالای خود یاری دهند.

کد خبر: ۱۰۶۰۹۰
۱۲:۵۹ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

بادامچیان: نمایندگان مجلس با رای بالای خود به وزرا، رییسی را یاری دهند

دیدارنیوز - اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب تصریح کرد: اختیار با نمایندگان محترم است، لکن با توجه به شرایط داخلی کشور و نیز وضعیت منطقه و جهان و لزوم حل مشکلات کشور، رعایت مصلحت کشور ایجاب می کند که دولت هرچه سریعتر با رای بالای نمایندگان مردم تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد با اقدامات قاطع آیت الله رییسی و همکاری و همراهی ملت و همه نهادها، دستگاهها، تشکلها و احزاب، بسیج و سپاه و ارتش این بلیه دفع گردد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن درخواست حل مشکلات دارویی مردم که مورد دقت قرار گرفته، از دولت خواست برای خانواده های کم بضاعت کمک هزینه معالجاتی در نظر گرفته شود.

بادامچیان همچنین از خدمات کادر درمانی و بهداشتی کشور، پزشکان و پرستاران و نیز بسیج و نیروهای مسلح تقدیر کرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تحولات افغانستان اظهار داشت: شرایط ویژه ای در افغانستان پیش آمده است و طالبان در دوره جدید می گویند تجربه آموخته اند و می خواهند این تجربیات را در رعایت حقوق همه قومیت ها و مذاهب و سنت ها و خواسته های همه مردم افغانستان به کار گیرند و نمی خواهند سخت گیری های گذشته را داشته باشند.

وی افزود: طالبان در دوره جدید می گویند حقوق زنان را در چارچوب اسلام رعایت خواهند کرد و روابط صحیح با کشورهای همسایه و دولتها خواهند داشت و به آمریکا تکیه نخواهند کرد.
بادامچیان گفت: البته آنها با مشکلات فراوانی روبرو هستند و حتی در بدنه طالبان با اختلافات عقیدتی مواجهه اند و اکنون اختلافات حاصله در حکومت هم بر آن افزوده می شود و اگر اسلامی را که طالبان گذشته مطرح می کردند دنبال کنند جنگ مذهبی هم خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اقتصاد به هم ریخته افغانستان هم کار را صد چندان مشکل می کند و موضوع کشت تریاک هم دیگر مساله مهم در این کشور است و البته نکته مهم دیگر اینکه مخالفان طالبان هم بیکار نخواهند ماند.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مهمترین همسایه افغانستان است، گفت: طالبان نمی تواند نقش اساسی ایران را نادیده بگیرد و البته ایران هم در پی رفاه و سعادتمندی همسایگان افغانستانی خود است.
وی ادامه داد: تجربیات، دانش، صنایع و محصولات ایران بهترین زمینه برای برقراری حکومت عدالت محور اسلامی در این سرزمین محروم و مظلوم است.

بادامچیان همچنین گفت: تنظیم سیاست های جدید ایران در رابطه با شرایط فعلی افغانستان امری ضروری است و طالبان نیز باید اطمینان و اعتماد ایران اسلامی را جلب کند تا بتواند به کمک ایران امید داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو ضمن تقدیر از ارسال محموله سوخت به لبنان، مواضع سید مقاومت و رهبر حزب الله لبنان را عاشورایی و موجب عزت لبنان و مسلمین دانست و آن را فصل جدیدی در تحولات منطقه تحلیل کرد.

وی گفت: ملت هوشیار لبنان باید تحرکات شیطنت آمیز مستکبرین در لبنان را به خوبی تحلیل کند و با لبیک به سید حسن نصرالله آرامش، امنیت و رفاه را به لبنان بازگرداند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین حمله به عزاداران حسینی در هند و پاکستان را محکوم کرد و گفت: دولت های هند و پاکستان باید با احترام به عقاید اسلامی، تامین کننده آرامش برای عزاداری باشند که مردم شجاع این مناطق و به ویژه کشمیر بتوانند آزادانه مراسم عبادی و دینی خود را برگزار نمایند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دهه اول محرم امسال به حمد الهی، اظهار ارادت و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) علیرغم شرایط کرونایی، با شکوه و نظم و گسترده تر از سال گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد که اسوه آن امام خامنه ای و دقت معظم له در رعایت همه امور بود.

وی با تقدیر از عزاداران، وعاظ، مداحان و مرثیه خوانان و هیات های مذهبی گفت: ان شاالله به برکت اخلاص آنان و دعاها و توسلات، مشکلات جامعه ما و مسلمین تبدیل به پشیرفت و زندگی حسینی و زینبی شود.
بادامچیان همچنین تاکید کرد: برای اربعین نیز باید ابتکارها برای شکوه و بزرگداشت آن به کار گرفته شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین ارتحال آیت الله فقیه ایمانی و علامه محمدرضا حکیمی را به رهبر معظم انقلاب و به ویژه علمای اصفهان و مشهد و نیز دوستداران آنان تسلیت گفت.
بادامچیان در پایان یاد و خاطره آینه داران آفتاب شهیدان لاجوردی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام و رجایی و باهنر را گرامی داشت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بادامچیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی