تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شعر خوانی در دفاع از یک وزیر در شأن مجلس انقلابی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه عده‌ای به عنوان موافق یا مخالف وزیر پیشنهادی شعر بخوانند در شأن مجلس نیست.

کد خبر: ۱۰۶۰۶۸
۱۱:۳۹ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

شعر خوانی در دفاع از یک وزیر در شأن مجلس انقلابی نیست

دیدارنیوز: ابراهیم رضائی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس طی تذکری اظهار داشت: برخی از سخنگوی کمیسیون‌ها در ایراد نظرات کمیسیون پیرامون برنامه وزرای پیشنهادی به تحلیل نظرات شخصی خود پرداختند و از سوی دیگر برخی جریانات خارجی در تلاشند تا وزرا رأی اعتماد از مجلس کسب کنند، شاید این نوع اقدامات در دولت روحانی رایج بود، اما قطعاً حجت الاسلام رئیسی راضی به این نیست که عده‌ای اینجا به دلالی رأی بپردازند.

وی افزود: رهبری فرمودند آفت عمده سرگرم شدن نمایندگان به حواشی زیانبار یا وارد کردن انگیزه‌های ناسالم شخصی و جناحی و سهل‌انگاری در واقعیات و دسته‌بندی‌های احیانا ناسالم قومی، منطقه‌ای و قبیله‌ای است.

رضایی ادامه داد: موافقان و مخالفان هر وزیر طبق قانون باید درباره برنامه پیشنهادی وزرای معرفی شده اظهارنظر کنند، متأسفانه در روز‌های گذشته افرادی در موافقت و مخالفت صحبت کردند که اظهارات آن‌ها بیان سوال یا تعریف و تمجید از وزرا بوده است، این موضوع شائبه ایجاد می‌کند و فرصتی که برای موافقان و مخالفان صوری ایجاد شده در شأن مجلس انقلابی نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وقت مجلس، وقت بیت‌المال است و نمایندگان باید درباره مسائل اصلی اظهارنظر کنند، ما در شرایطی هستیم که مدیران استراتژیکی کشور را برای ۴ سال آینده انتخاب خواهیم کرد لذا اینکه عده‌ای به عنوان موافق یا مخالف وزیر پیشنهادی شعر بخوانند در شأن مجلس نیست.

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس گفت: سخنگوی کمیسیون‌ها نظر شخصی خود را اعلام نمی‌کنند بلکه نظر کمیسیون درباره وزرای پیشنهادی را قرائت می‌کنند. مجلس در این شرایط انقلابی عمل کرده و هر وزیر تنها با یک همراه امکان حضور در مجلس را پیدا کرده لذا اینکه عده‌ای در بیرون کار‌هایی را انجام می‌دهند به خودشان مربوط است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی