تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شوخی مورینیو درباره رکورد پیروزی‌اش در سری‌آ

ژوزه مورینیو در اولین مسابقه خود در سری آ با تیم رم، به یک پیروزی شیرین دست یافت که باعث شده نه تنها رکورد جدیدی را به نام خود کند، بلکه حال و هوای شادی نیز داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۵۹۹۴
۱۸:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

شوخی مورینیو

دیدارنیوز - با پیروزی شب گذشته رم برابر فیورنتینا، ژوزه مورینیو تبدیل به سریع‌ترین مربی تاریخ شدکه در ۵۰ بازی در ایتالیا، اسپانیا و انگلیس پیروز شده است و آقای خاص در شبکه‌های اجتماعی ردباره این رکورد خود دست به شوخی زد.

تیم رم شب گذشته در بازی افتتاحیه خود در سری آ مقابل فیورنتینا به لطف گل‌های هنریک مخیتاریان و جوردن ورتو با نتیجه ۳-۱ به برتری رسید.

مورینیو در حال حاضر در ۵۰ بازی از ۷۷ بازی خود در سری آ پیروز شده است و سریع‌ترین مربی است که در دوران سه امتیازی محسوب شدن برد‌ها از فصل ۹۵-۱۹۹۴، به این میزان پیروز شده است.

او در لیگ برتر با چلسی و در لالیگا با رئال مادرید به این موفقیت دست یافته است.

مورینیو توییتی را از اوپتا پائولو در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد و ضمن شوخی با رکورد خود نوشت: "لطفاً سوابق منفی من را نشان ندهید، فقط موارد خوب".

مربی پرتغالی با وجود پیروزی رم مقابل فیورنتینا چندان از نمایش شاگردانش راضی نبود.

مورینیو گفت: "این یک بازی واقعی و سرگرم کننده بو، هر چند که ما خیلی خوب بازی نکردیم. ما ۱۱ در برابر ۱۱، ۱۰ در برابر ۱۰ خوب بودیم، اما ۱۱ در برابر ۱۰ خوب نبودیم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مورینیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی