تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان متروی تهران از فردا آغاز می‌شود

عباس نظری رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از فردا دوم شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود.

کد خبر: ۱۰۵۹۸۷
۱۵:۳۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

واکسیناسیون کارکنان متروی تهران

دیدارنیوز ـ عباس نظری، رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از فردا دوم شهریور ماه ۱۴۰۰خبر داد.

نظری در این باره گفت: با اتمام نخستین مرحله واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه که از تاریخ پنجم مردادماه شروع شده بود، مرحله دوم واکسیناسیون از صبح فردا سه شنبه دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده و مطابق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده اجرا می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نظری در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از همکاران به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده اند، افزود: هماهنگی‌های لازم برای تزریق واکسن این افراد هم زمان با واکسیناسیون مرحله دوم سایر پرسنل انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی