تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قتل خواهر جوان به دست برادر عصبانی

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از قتل دختری جوان توسط برادرش در یکی از محله‌های شهرستان اراک خبر داد.

کد خبر: ۱۰۵۹۷۶
۱۴:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

قتل خواهر به دست برادر

دیدارنیوز ـ سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در بیان جزئیات این خبر گفت: صبح امروز با گزارشی از وقوع قتل در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله تیم‌های پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل، مشخص شد که پسر خانواده، خواهر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رسانده و از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: بعد از گذشت دقایقی از وقوع قتل و با توجه به مشخصات به دست آمده، تیمی از ماموران گشت کلانتری ۱۳ حافظیه موفق شدند فرد قاتل را زمانی که در کنار خیابان اصلی منتظر تاکسی برای ترک محل بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های اولیه، قاتل معترف شد که خواهرش را به علت برخی اختلافات خانوادگی به قتل رسانده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قتل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی