تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چمران: حکم زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود.

کد خبر: ۱۰۵۹۶۶
۱۴:۰۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

چمران: حکم زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود

دیدارنیوز - مهدی چمران در رابطه با رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور برای تسریع در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران اظهار کرد: این جلسات طبق روال مرتباً انجام می‌شود و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییرات در بدنه دولت و تغییرات وزرا پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته هیچ مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران نیست و یک فرآیند اداری است و ان‌شاءالله با حضور وزیر جدید این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با رئیسی رئیس جمهور برای تسریع فرآیند صدور حکم زاکانی انجام شده است یا خیر، گفت: نیازی به رایزنی نبوده چرا که صدور حکم باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی