تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سپاهان بی سر و صدا ستاره‌های لیگ را درو می کند

در شرایطی که بازار نقل و انتقالات سرشار از حاشیه‌های خبری و سر و صداهاست تیم سپاهان در سکوت کامل تاکنون با ۳ ستاره لیگ توافق قطعی کرده است و ۲ بازیکن دیگر را هم در لیست خریدش دارد.

کد خبر: ۱۰۵۹۵۵
۱۳:۰۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

سپاهان

دیدارنیوز - در حالی که تمام تیم‌های فوتبال ایران در حال حاضر مشغول فعالیت رسمی در فصل نقل و انتقالات هستند، اما هنوز خبری رسمی درباره سپاهان منتشر نشده است.

با این وجود منابع خبری اعلام کردند که باشگاه سپاهان تا به امروز با ۳ بازیکن به صورت قطعی توافق کرده و دو بازیکن دیگر هم در فهرست خرید زردپوشان قرار دارند.

طبق شنیده‌ها، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و نیما میرزازاد سه بازیکنی هستند که قطعاً سپاهانی شدند و دو بازیکن استقلال هم با امضای قرارداد با این تیم فاصله ندارند.

سپاهانی‌ها درصدد هستند تا هر طور شده با سیدحسین حسینی و مسعود ریگی به توافق برسند تا این دو ستاره استقلال را برای فصل بعد به اصفهان بکشانند. در این خصوص احتمال جذب حسینی با وجود جدایی پیام نیازمند بسیار زیاد است.
هر چه هست در روز‌هایی که تیم‌های دیگر در شلوغی و سر و صدا مشغول جذب بازیکن هستند سپاهانی‌ها در سکوت کامل بازیکنان مدنظرشان را جذب می‌کنند.

منبع: نشان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی